Obserwatorzy

Translate

Szczotka jonizująca


Szczotka jonizująca jest moim najlepszym odkryciem kilku ostatnich miesięcy.
Taka szczotka to niestety duży wydatek rzędu 50-150 zł, lecz może być doskonałym uzupełnieniem pielęgnacji włosów jak w moim przypadku.
 Moja kosztowała około 15 euro i jestem z niej bardzo zadowolona. Aby szczotka jonizowała musimy włożyć do niej baterie, najczęściej tradycyjne paluszki, wystarczą one na około 3 miesięcy przy szczotkowaniu z jonizacją dwa razy dziennie. Szczotkę używamy na suche włosy - wygładza i nadaje objętości, są błyszczące i puszyste po każdym użyciu.
Nie mam do niej zastrzeżeń, jest to bardzo przyzwoity produkt i na pewno będę używać mojej szczotki długi czas.



Używacie szczotek lub prostownic jonizujących? Jak podobają Wam się efekty takich produktów?

7 komentarzy :

  1. Ja mam prostownicę jonizującą- włosy fajnie po jej użyciu błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no prosze prosze :) o takiej szczotce jeszcze nie slyszalan :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Również posiadam szczotkę jonizującą, w innym kształcie :) Jestem z niej bardzo zadowolona no i nie musiałam płacić bo udało mi się ją wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulacje, miło wygrać coś tak przydatnego:)

      Usuń
  4. oo, to byłby idealny prezent pod choinkę <3 Chyba muszę zmaltretowac rodziców, zeby mi taką kupili :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka