Obserwatorzy

Translate

Avon Clearskin płatki oczyszczająco-tonizujące


Pytając koleżanki co uważają o płatkach tonizująco-oczyszczających z Avonu słyszałam, że to bardzo niewydajny,drogi produkt, który nie wykazuje żadnych oznak działania. Oczywiście, każda cera jest inna i moje odczucia na temat tego produktu są całkiem odmienne:)

W opakowaniu znajdujemy 45 sztuk płatków, przy stosowaniu codziennie wieczorem wystarczają więc na 1,5 miesiąca. Płatki są dobrze nasączone płynem i jeden płatek w zupełności wystarcza na oczyszczenie twarzy (oczywiście stosujemy je po wcześniejszym demakijażu).



Efekty zauważyłam po około pięciu dniach, skóra twarzy przestała szybko się przetłuszczać, stała się matowa,  powstawanie zaskórników i wyprysków zredukowało się wg moich odczuć o co najmniej 90%.

Polecam stosowanie płatków na wieczór, gdyż skóra jest po nim lekko zaczerwieniona. Myślę również, że przy stosowaniu rano i wieczorem nadmiernie wysuszyłyby naszą skórę.

Cena płatków to około 20 zł jednak widuje je w promocji za 15 zł. Oczywiście, za tę cenę możemy zakupić tonik w drogerii, jednak proponuje zastąpić go płatkami Clearskin.
Jak oczyszczacie swoją skórę twarzy?  Macie ulubione produkty?

7 komentarzy :

  1. Zapraszam do zabawy - zostałaś otagowana http://camille-beauty.blogspot.com/2012/11/liebster-blog_13.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, właśnie nominowałam Cię do Liebster Blog:) Szczegóły u mnie na blogu:) Pozdrawiam! http://trendymamablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuje Cie do Liebster Blog :) po szczegółowe informacje zapraszam no mojego bloga http://burned-with-desire1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie ciekawa rzecz. Zwłaszcza na wyjazdy. Co do swojej pielęgnacji, to tak- mam swoje ulubione produkty, których używam w zależności od potrzeb mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  5. No musiałabym się zastanowić, bo ciekawie się prezentuje. Świetnie napisana recenzja, dowiedziałamm się wszystkiego. Powiedz tylko, ile już to stosujesz?:)

    ameliawyrwass@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od początku sierpnia, zużyłam już 2 opakowania:)

      Usuń
  6. Na mnie niestety kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy z Avonu nie działają zbyt dobrze...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka