Obserwatorzy

Translate

Baza rozświetlająca z wyciągiem z róży - Yves Rocher



Bazę rozświetlającą Yves Rocher posiadam już kilka miesięcy, więc myślę, że znam jej plusy i minusy na tyle aby zdecydowanie ją polecić. 15ml bazy otrzymujemy w poręcznym, lekkim , higienicznym opakowaniu z pompką - ja bardzo lubię produkty do twarzy opakowane w takiej formie, ponieważ  łatwiej mi się je aplikuje i są świeże zdecydowanie dłużej niż produkty w słoiczku.






Baza pachnie bardzo ładnie różą - nie intensywnie, lecz zapach  może być dla nas wyczuwalny przez kilka godzin, konsystencja jest bardzo lekka i przyjemna w aplikacji a dodatkowo do pokrycia twarzy wystarcza niewielka ilość co przekłada się na wydajność produktu. Baza nie zapycha, utrzymuje się według moich obserwacji około 12 godzin, nadając efekt cery wypoczętej i rozświetlonej. Doskonale nadaje się na powieki, jednak w tej okolicy może się troche ważyć.  Baza dostepna jest w dwóch wariantach.

 Cena bazy to 49,00 zł  za 15 ml - ja kupiłam w trakcie promocji -35% na jeden produkt i polecam zapisać się na newsletter na stronie Yves Rocher i wypatrywać zniżek, które są tam bardzo często.

Baza rozświetlająca Yves Rocher - swatch

Dostępność produktu - sklep internetowy YR oraz sklepy stacjonarne.

Baza Yves Rocher stała się pewniakiem, który zagości u mnie na długi czas. A wy jakie macie ulubione bazy?

5 komentarzy :

  1. jak na bazę to trochę sporo :p
    myślę, że powinnaś troszkę większą czcionką pisać, nie mam problemu ze wzrokiem, a mimo to muszę się przyglądać co tam może być napisane, dla kogoś ze słabszym wzrokiem to może być większy problem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sugestię - oczywiście masz racje i zabieram się do poprawek:)

      Usuń
  2. faktycznie dużo tej bazy:) jednak mój makijaż obejdzie się bez niej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam tej bazy i uwielbiam ją. Za zapach, konsystencję i za to, że mam po jej użyciu taką mięciutką skórę. Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka