Obserwatorzy

Translate

Ulubieńcy października 2012


W październiku postawiłam na sprawdzone produkty bez zbytnich rewelacji, jedynymi nowościami w mojej kosmetyczce były dezodorant w kulce Yves Rocher oraz krem nawilżający Avon. Na nowo polubiłam lakier do włosów Elnett oraz tusz Catrice Maximum Resist. Absolutnym faworytem miesiąca była kredka Essence I <3 Rock oraz urządzenie do usuwania zaskórników (comedone extractor). 



Na zdjęciu widoczne:

1. Perfumy Gloria Vanderbildt
2. Dezodorant Yves Rocher BIO
3.  L'Oreal Elnett lakier do włosów
4. John Frieda Go Blonder rozjaśniacz w sprayu
5. Avon care fresh hydration krem nawilżający
6.  Baza pod makijaż Yves Rocher
7. Paletka Sleek Oh So special
8.  Flawless finish korektor Yves Rocher
9.  Korektor GOSH Touch Up 01
10.  Mascara Catrice
11.  Błyszczyk On top Essence 03 Hypnotize
12.  Cień w kremie Ballerina backstage 03 Essence 
13. I <3 rock kredka do oczu
14.  ekstraktor zaskórników 



A jakie były wasze typy w poprzednim miesiącu? Miałyście więcej ulubieńców czy rozczarowań?

6 komentarzy :

  1. Ja zrobiłam swój post "ulubieńcowy" :P
    Jakoś tak wyszło że miałam samych ulubieńców! Ale coś czuję że w listopadzie będzie inaczej :)
    P.S Obserwuję i zapraszam do siebie. A nóż ci się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem sporo tego :)
    nie znam nic oprócz elnetta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ellnet miałam i uważam, że świetny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z tego co widzę to dla mnie nowości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka