Obserwatorzy

Translate

Ziaja - kuracja antybakteryjna - krem redukujący trądzik


Lubię testować nowe kosmetyki, a zwłaszcza takie, które obiecują redukcję trądziku. Krem Ziaji należał do relatywnie tanich (13,50 zł), a jako gratis dodawano tonik, więc oczywiście produkt znalazł się w moim posiadaniu.









Producent jak zwykle na opakowaniu obiecuje wachlarz zastosowań:



Niestety, po tym kremie dostałam koszmarnego wysypu (redukcja możliwości powstawania zaskórników?), skóra twarzy ciągle robiła się tłusta (normalizacja pracy gruczołów łojowych?). Na twarzy nie zadziałał, natomiast świetnie sprawdził się w redukcji krost na ramionach. Dodatkowe plusy kremu to napewno brak zapachu i niska cena.

Dawałam mu szansę wiele razy, stosując go przez trzy miesiące, niestety jest to produkt który nie jest dobry dla mojej twarzy, natomiast stosowany na ramiona, gdzie często pojawiają mi się wypryski sprawdza się świetnie. Bardzo lubię firmę Ziaja i muszę przyznać, że to pierwszy bubel tej firmy na jaki trafiłam.


Dostępność : apteki.
Cena: 11-15 zł.


Jakie polecacie kremy na trądzik? Stosowałyście kosmetyki Ziaja Med?

7 komentarzy :

  1. Nie miałam nigdy tego kremu, ale zastanawiałam się raz nad jego kupnem. Ja obecnie stosuję, albo kosmetyki z Biodermy albo z Nivea. Ostatnio też krem ACNE.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Czyli nie tylko ja nie polubiłam się z tym specyfikiem. U mnie również przyczynił się do koszmarnego ataku trądziku, po którym wracałam do siebie przez 2 miesiące :< Na szczęście nie kupiłam całego produktu tylko otrzymałam od Ziai próbeczki i nie szkoda było mi zmarnowanej kasy...
    Za to ostatnio trafiłam na świetny kosmetyk, który świetnie poradził sobie z moim trądzikiem, a mianowicie Krem wiesiołkowy Farmix. Wyleczył moją buzię, wyrównał koloryt i nawilżył :) Niestety krem jest trudno dostępny i musiałam pochodzić po aptekach żeby go dostać, ale było warto, zwłaszcza, że za to cudo zapłaciłam dokładnie 8,50zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskoczyłaś mnie. Kiedy tylko zobaczyłam tytuł posta, byłą pewna, że znajdę tu pozytywną opinię. Bardzo cenię sobie ziaję za to, że są tanią ale dobrą, polską firmą. Miałam do nich ogromne zaufanie i po prostu uwielbiałam ich produkty. Mam problemy z trądzikiem od 9 lat. Przez długi czas byłam pod stałą kontrolą dermatologa, ostatnio jest już znacznie lepiej, więc leczę go tylko tymi ogólnodostępnymi kosmetykami i środkami. Cieszę się, że wpadłam na ten wpis, bo gdybym znalazła opisywany przez Ciebie środek w drogerii czy aptece, pewnie sięgnęłabym po niego. Teraz dowiedziałam się, że nawet najlepszym zdarzają sie błędy i nie powinnam ufać ziaji aż tak bardzo, bo sa firmą stoją przecież tylko ludzie. Być może uratowałaś właśnie moją buzię przed ziajowym atakiem. dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ou, tutaj się rozczarowałam. Zawsze kupowane przeze mnie produkty marki Ziaja były dobre - mniej lub bardziej, ale dobre. A tutaj proszę - takie zaskoczenie. Jedna maseczka kiedyś mnie uczulała, fakt, ale wysypka szybko schodziła i po ok. 2 dniach śladu nie było (o tyle dobrze, haha). Po twojej recenzji na pewno nie kupiłabym tego kosmetyku, wolę stosować rzeczy, które na moją cerę wpłyną pozytywnie, a nie zupełnie odwrotnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i mamy przykład jak jeden kosmetyk może różnie działać na każdego :) Ja ten krem bardzo bardzo lubię :) Cerę mam problematyczną, raczej tłustą, ze skłonnością do uwidaczniających się suchych skórek, dlatego też urzekło mnie to, że krem naprawdę nawilża! Początkowo wręcz czułam, że skóra pół godziny od posmarowania jest przetłuszczona, ale z czasem wydzielanie sebum się wyraźnie zmniejszyło i mogę zaobserwować zwyczajnie nawilżoną buzię, u mnie lekko zalecza 'niespodzianki' i skutecznie zapobiega powstawaniu nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi własnie produkt bardzo przypadł do gustu ;-) lubiłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się nad jego kupnem. Trafiłam na jego próbki. Niestety okazał się niekorzystnie działający na moją mieszaną cerę. Pojawiło się jeszcze więcej krostek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka