Obserwatorzy

Translate

Avon MagiX Face perfector - Baza Magix SPF20


Baza Magix należy do kategorii produktów do których mam mieszane uczucia. Baza została zakupiona oczywiście po przestudiowaniu zachęcającego opisu w katalogu.

Aplikacja bazy nie sprawia problemu, wystarczy niewielka ilość, jednak uczucie jakie pozostaje po aplikacji mogę porównać do nałożenia sobie na twarz rozmoczonej kredy.


Baza samodzielnie daje radę, wygładza i zmniejsza pory, jednak jest to złudne ponieważ podczas demakijażu widziałam nieestetyczne zaskórniki, których przedtem nie było.
Fluid zaaplikowany na tę bazę masakrycznie roluje się i schodzi płatami! Być może, że jest to wina mojego braku makijażowych umięjętności, jednak próbowałam używać jej w różnych konfiguracjach polecanych na innych blogach czy filmikach na yt.





Mimo tego baza nie jest taka zła, jej plusy to: spf20, duża wydajność, łatwa aplikacja. 

Baza doskonale nadaje się pod cienie i w taki sposób będę jej używać.  Baza kosztowała 33 złote, moim zdaniem to o wiele za dużo. Polecam tylko jeżeli możesz kupić ją bardzo tanio, może u Ciebie sprawdzi się lepiej. 

7 komentarzy :

  1. Ja wciąż szukam bazy idealnej:)
    Szkoda że się nie sprawdziła bo wygląda zachęcająco.No i oczywiście zgadzam się z Tobą 33 zł to kosmiczna kwota za taki kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś jej miniaturkę (bardzo, bardzo dawno, jak się nawet nie malowałam). Samodzielnie nałożona bardzo fajnie wygładzała skórę. Ale juz raczej jej nie kupię, skoro nie nadaje się pod fluid :/

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your blog !!!! :) check out my blog: http://thatsloverobyblog.blogspot.it/ and follow me?????? xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam, cena nie zachęca...

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nie jestem przekonana do kosmetyków avon'u ;)

    zapraszam do mnie, -15% na biżuterię ;)
    czekoladowoooo.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jesteśmy przekonani do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. raczej nie używam baz :)
    ale ten produkt fajnie brzmi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka