Obserwatorzy

Translate

Idealna cera 6w1 - BB Cream Peau Parfaite 6in1 - Yves Rocher

W związku z wielkim boomem na BB kremy ostatnio bardzo wiele firm i drogerii oferuje takowe pod swoimi markami. Kremy te niewiele wspólnego mają z azjatyckimi produktami czyniącymi cuda, ale często są przyjemne. Firma Yves Rocher również proponuje swój BB krem, który otrzymałam w ramach współpracy.

Obiecują oni nam produkt 6w1 - nawilżenie, ujednolicenie, tuszowanie niedoskonałości, wygładzanie, przywrócenie blasku oraz ochronę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. 



Krem posłuży nam bardzo dobrze, jeżeli nałożymy go na wcześniej wypeelingowaną (jest takie słowo?) twarz, wtedy odczuwałam największy efekt nawilżenia oraz wygładzenia.

Wielki plus za krycie, które jest dla nas zauważalne ale bardzo naturalne, nie ma żadnego efektu maski. Cera po użyciu kremu wygląda bardzo zdrowo i promiennie. Krem pachnie bardzo przyjemnie, podobnie do innego kremu YR, który wcześniej używałam, opakowanie jest poręczne i dosyć duże. Produkt mam już około dwa miesiące i stosuję go co drugi, trzeci dzień i nadal jest go sporo.


Na opakowaniu nie ma informacji czy i jaki SPF posiada, więc dochodzę do wniosku, że w ogóle go nie zawiera. Jeżeli jakikolwiek faktor w tym kremie jest to przepraszam za przeoczenie i zwracam honor.  Dla mnie nie ma to znaczenia przy tym kremie, ale wiem, że "prawdziwe bb kremy" spf zawierają i wiele dziewczyn zwraca na to uwagę.




Krem dostępny w odcieniach jasny i średni w sklepach stacjonarnych i internetowym Yves Rocher.  Jego cena to 49,00 PLN.  Polecam zapisać się na newsletter, gdyż wtedy często są atrakcyjne rabaty. 



Przekonują was drogeryjne odpowiedniki BB czy wolicie azjatyckie, oryginalne BB kremy? 


4 komentarze :

  1. rzadko tam zaglądam ;) może i powinnam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam jeszcze żadnego kremu BB, może się na jakiś skuszę, ale nie wiem czy to będzie ten:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię kosmetyków YR. Według mnie cena niewspółmierna do efektów :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka