Obserwatorzy

Translate

Małe zakupy

Dziś przyszło do mnie małe zamówienie z Avonu. Chociaż mieszkam w Holandii, zamawiamy z mamą od polskiej konsultantki, która od wielu polek zbiera zamówienia i raz na miesiąc jedzie do Polski.


Oto co kupiłam:



Żel pod prysznic Senses, piękny zapach. 
5,99.




Woda perfumowana City Rush w zestawie z balsamem i żelem pod prysznic.
 Cena 75,00 zł.



Balsam do ust słodkie jabłko, bardzo fajny. 
5,99 zł.


Dwie maseczki planet spa, oczyszczająca z Tureckiej łaźni termalnej oraz odżywcza z masłem Shea, każda w cenie 9,99 zł.



Szczoteczka do twarzy. Zdecydowałam się na zakup, gdyż widziałam wiele pochwalnych recenzji. 
Cena 8,90 zł.


Peeling clearskin.
 10,49 zł.




Zamawiacie kosmetyki z Avonu czy wolicie zakupy w drogeriach i sklepach?

Przy okazji zapraszam do lubienia strony bloga beauty courier na facebooku:)


Odwzajemniam wszystkie lajki od Waszych blogów:)

10 komentarzy :

  1. Ja zdecydowanie wolę kupować osobiście w drogeriach, na Avonie zbyt wiele razy się nacięłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znam wiele kosmetyków z Avonu (ponieważ jestem konsultantką) i wiele bardzo lubię, ale też niektórych nienawidzę. Tak jak każda firma Avon ma dobre i złe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Avonowe żele pod prysznic... Mają śliczne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jestem baaardzo ciekawa tej pomadki o smaku słodkiego jabłka... <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj uwielbiam wszytskie balsamy smakowe do ust ! A szczególnie Lip Smackers !
    Jestem od nich uzależniaona uwilbiam smak mięty ! :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę zestawu City Rush :)
    Też chyba zdecyduję się na szczotkę do twarzy.
    Napisz jak się spisują maski i peeling.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam stoisko Avon w osiedlowym centrum handlowym - można trochę popróbować zanim eis kupi. Niektóre kosmetyki maja naprawie super, niektóre średnie. Co ważne - podobno nie testują kosmetyków na zwierzętach. To bardzo duży plus dla całej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten żel.:) jest bardzo dobry. Jednak do niektórych kosmetyków z Avon jestem uprzedzona, bo miałam już nimi różne nieprzyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Udane zakupy :*
    Produkty Avon są bardzo dobre jednak nie wszystkie:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka