Obserwatorzy

Translate

Perłowa kuracja do paznokci - Avon Nail Experts Pearl Shine


Lakier Pearl Shine zakupiłam niedawno za około 20 złotych. Cena jest niestety trochę wysoka, jednak zalety produktu to rekompensują:)

Wielkim plusem lakieru jest błyskawiczne wysychanie, dosłownie kilka sekund. Jedna warstwa wystarczy nam dla nadania pięknego, naturalnego delikatnego połysku.  Dużym plusem jest dla mnie również efekt utwardzenia paznokcia - chociaż wiem, że wiele użytkowniczek tego produktu nie zauważyło żadnych właściwości utrwardzających, ale jak zwykle zależy to od punktu widzenia:)

Ja na pewno zakupię lakier ponownie, jednak poczekam na promocję - 20 złotych to jednak trochę duża cena, mimo, że produkt jest bardzo wydajny.



Trwałość lakieru na paznokciach to 3-4 dni.

Cena około 20zł. Dostępność: Allegro i konsultantki Avon.

Lubicie produkty do paznokci Avon?

4 komentarze :

  1. chyba muszę się zaopatrzyć w jakieś lakier szybkoschnący z avonu, bo nie ukrywam, że nie lubię długo czekać nim lakier wyschnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. również go mam i też jestem bardzo zadowolona z tego zakupu fakt faktem że najtańszy to on nie jest jednak myślę że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Avonie dostaje się albo cuda albo buble :) Ja mam 2 lakiery od nich i oba są kompletnie różne jakościowo. Ten wygląda pięknie, trwałość też przyzwoita, ale faktycznie cena wysoka, też bym poczekała na promocję. Na szczęście tych mają całkiem sporo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka