Obserwatorzy

Translate

Scrub do stóp - Foot Works Sugar lime mojito Avon

Scrub udało mi się zakupić w jakiejś promocji całkiem niedawno za około 6 złotych, czyli w rozsądnej cenie jak za taki produkt:) W standardowej tubce otrzymujemy 75ml peelingu o świeżym, limonkowym zapachu, który bardzo mi się podoba.


Niestety, przyjemny zapach jest jedynym plusem tego produktu, chociaż usilnie starałam się znaleźć tych plusów więcej. Chociaż znalazłam jeden - nadaje się on wszędzie, tylko nie na stopy:)




Scrub posiada bardzo malutkie drobinki, takie jak spotykamy w delikatnych peelingach do twarzy. Ścierają one dosyć słabo -  ja oczekuję bardziej spektakularnego usunięcia nadmiaru naskórka, ten produkt niestety nie zrobi tego tak dokładnie. U mnie jako preparat do stóp nie sprawdził się, a że nie mam w zwyczaju wyrzucać kosmetyków postanowiłam znaleźć dla niego inne zastosowanie - mianowicie używam do do dłoni, łokci i dekoltu - tutaj sprawdza się bardzo dobrze:) Na koniec dodam, że produkt Avonu w kategorii wydajności dostaje etykietkę "średnio wydajny".

Mimo wszystko nie wiem czemu polubiłam go.

Reasumując, polecam ten scrub jeżeli:

  • akurat zamawiasz w Avonie i możesz kupić go za 5 lub mniej złotych, 
  • lubisz kosmetyki, które bezpiecznie możesz wykorzystać na dłonie, łokcie  i stopy,
  • nie masz większych problemów z nadmiarem naskórka na stopach,
  •  i jeżeli szukasz odświeżającego, przyjemnie pachnącego produktu do codziennej pielęgnacji stóp.


Jakie scruby do stóp polecacie? Kupujecie czy korzystacie z domowych receptur?

5 komentarzy :

  1. Hej, nie przepadamy za tą markę. W związku z tym nie znamy;):)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię avonu ... składy mnie drażnią jedynie co to mają świetne zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam scruby z Avonu!! Mam teraz chyba jakiś z minerałami morza martwego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki i bardzo go lubię. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka