Obserwatorzy

Translate

Szczoteczka oczyszczająca do twarzy Avon

Ostatnio zamówiłam w Avonie miękką szczoteczkę do oczyszczania twarzy. Przeczytałam na blogach wiele pochwalnych postów na jej temat i zdecydowałam się ją wypróbować, jednak nie było jej w katalogu przez jakiś czas (albo ja nie zauważyłam). W końcu za 8,90 zł zakupiłam swój egzemplarz.

Producent był dosyć oszczędny w opisie - "szczoteczka delikatnie złuszcza skórę, głęboko oczyszcza pory i pobudza krążenie krwi. Materiał: elastomer termoplastyczny".


Szczoteczka jak najbardziej nadaje się do codziennego stosowania.  Jest bardzo delikatna, posiada miłe wypustki, które masują twarz. Na pewno nie można sobie zrobić nią krzywdy, materiał z którego jest wykonana jest miękki i nie drapie. Szczotka w połączeniu z ulubionym żelem do świetnie oczyści. Ja zauważyłam zwężone pory i ładniejszy koloryt cery.


Szczotka posiada z tyłu przyssawkę, dzięki której możemy przyczepić ją w ulubionym miejscu. Możemy też trzymać tę część podczas mycia.





Oczywiście, dla maksymalnego efektu polecam po każdym użyciu dokładnie spłukać szczoteczkę wodą oraz co dwa, trzy dni dezynfekować spirytusem czy też wyparzać aby zapobiec namnażaniu się bakterii.

Minusy szczoteczki to: niezbyt wygodny sposób trzymania, gdyż logiczne jest, że pod wpływem wilgoci taki materiał bardzo się ślizga - jednak to da się przeżyć.  Nie zauważyłam żadnego wybrakowania wypustek podczas używania.




zdjęcie z postu o zakupach w avonie - http://beautycourier.blogspot.nl/2012/12/mae-zakupy.html

Minusem dla mnie jest również opakowanie w jakim szczoteczka przychodzi, jest to przezroczysty woreczek. Firma mogłaby pomyśleć o jakimś pudełeczku, ponieważ jak wiadomo kupujemy oczami i ładne opakowanie spotęgowałoby efekt. Za szczoteczkę płacimy w zależności od promocji od 6 do 13 zł, może nie są to ceny za które możemy oczekiwać nie wiadomo czego, ale wiele znacznie tańszych produktów posiada ładne opakowania więc nie jest to problemem aby ubrać produkt w estetyczne opakowanie, ponieważ w takim woreczku produkt wygląda gorzej jak ze sklepu "wszystko po 1 zł". Ten minus to wyłącznie czepialstwo:)


Jak zapatrujecie się na Avonowską szczoteczkę? Używacie takich narzędzi do oczyszczania twarzy czy polegacie na standardowym oczyszczaniu?

16 komentarzy :

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten wynalazek :D
    Bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i oczywiście obserwuję ;)

      Usuń
  3. Jak na tą cenę sądzę, że to opłacalny zakup. Jeżeli Ci pomaga to jak najbardziej dobry zakup. AVON to solidna firma i ta folia jako opakowanie bardzo mnie rozczarowała, podobnie jak ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie ten foliowy worek jest dość tandetny. A szczoteczka bardzo fajna, szczególnie podoba mi się ta praktyczna przyssawka :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znamy tej szczoteczki, ale widać ciekawy produkt;):)

    OdpowiedzUsuń
  6. musiałam ją przeoczyć w ostatnim katalogu a szkoda bo może się sprawdzić do mojej cery

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam szczoteczkę z rossmanna i bardzo sobie chwalę

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm, może zamówiłabym taką sobie. Postaraliby się chociaż troszeczkę.
    Obserwuję.
    Wesołych Świąt!
    Lilith.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy bardzo pięknie za spostrzeżenia dotyczące Colgate,.... masakra z tą marką!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Taak, świetna jest !

    + Jeśli zaobserwujesz mojego bloga daj mi o tym znać a ja Twojego zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taką szczoteczkę widze pierwszy raz ;) spotkałam się z takimi z delikatnego włosia, troche jak szczotki dla małych dzieci ale nie używam takich cudów ;) Wole raz w tygodniu zrobić porządny peeling a na co dzień do pielęgnacji używam żelu i toniku ;) Obserwuje, pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mnie zaciekawiłaś tą sczoteczką i chyba się na nią skusze ;)
    + wie ktoś może kiedy będzie na nią promocja ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt :))
    Może go wypróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy produkt:) Za tak niską cenę :)
    Może wyprubuję tą szczoteczkę :)!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka