Obserwatorzy

Translate

Krem na pierwsze zmarszczki - Inositol Vegetal Soin Optimal - Yves Rocher

Po produkty Yves Rocher sięgam często i gdy chciałam wybrać krem przeciwzmarszczkowy, zaczęłam od przejrzenia ich oferty. Natrafiłam wtedy na krem rozświetlający Inositol Vegetal, z którego byłam bardzo zadowolona, dlatego ucieszyłam się gdy przy jednym z zamówień jako gratis dodawano krem Inositol Vegetal w wariancie "pierwsze zmarszczki". On również mnie nie zawiódł.






Krem opakowany jest w poręczny, ładnie wyglądający słoiczek. Aplikacja jest bardzo przyjemna dzięki lekkiej konsystencji, od razu po nałożeniu czuć  nawilżenie a po chwili skóra staje się miło napięta. Krem szybko się wchłania. Przy regularnym stosowaniu widzę, że cera ma świetny koloryt. Nie zapycha porów.

Krem naprawdę miło mnie zaskoczył, ponieważ znalazłam w nim wszystko czego oczekiwałam od pierwszego kremu przeciwzmarszczkowego na dzień. Wygładza, ładnie pachnie, nawilża, skóra twarzy jest bardzo miękka.

Jak na razie używam go około 4 razy w tygodniu aby nie przyzwyczaić skóry i uzyskać dobre efekty.

Krem przeznaczony jest dla grupy 25+. 


Jedynym minusem kremu jest brak filtra spf.
Fajnym pomysłem jest możliwość zakupienia uzupełniacza.


Standardowa cena kremu to około 60 złotych, jednak polecam polować na promocję i rabaty oraz allegro.
Dostępność sklepy stacjonarne Yves Rocher i sklep internetowy.
Na pewno kupię go ponownie.


Jaki jest wasz ulubiony krem na dzień?

1 komentarz :

  1. Oooo proszę, a my dopiero co pytaliśmy na blogu czy ktoś zna tę markę. Zakupiliśmy ich żel pod prysznic. Widać kremy też mają fajne, należą nam się spore zniżki, więc zachęciłaś baaardzo!! Dzięki! !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka