Obserwatorzy

Translate

Ulubieńcy grudnia 2012

Grudniowych ulubieńców zdominowała marka Essence. Marka ta jest szeroko znana i lubiana, ja zawsze ją polecam ze względu na wiele fajnych produktów w niskiej cenie. Wszystkie produkty z ulubieńców dobrze się sprawdziły i nie ma większych bubli.


Tusz NO LIMITS volume mascara waterproof - świetny tusz za niewielką cenę. Nie rozmazuje się, nie osypuje nawet po 12 godzinach. Szczoteczka równomiernie pokrywa każdą rzęsę. Był dodatkiem do listopadowego wydania holenderskiej edycji gazety "Cosmo Girl". Samodzielnie w drogerii kosztuje 2,50 euro. Gdy mi się skończy na pewno kupię ponownie. Również ulubieniec listopada.



Korektor Stay all day - long lasting 16h concealer - jest to już moje 5 lub 6 opakowanie, korektor przypadł mi do gustu ze względu na wydajność, świetnie zakrywanie zaczerwienień i "worów" pod oczami. Produkt utrzymuje się bardzo długo ale nie jest to aż 16 godzin.  



Szminki - Essence - w tym miesiącu upodobałam sobie osiem widocznych na zdjęciu odcieni, ale najbardziej ulubione to 61 i am a lobstar oraz 53 all about cupcake. Lubię też pomadkę z limitki twilight, która nadaje fajny złoty połysk.



Róż Twilight Breaking dawn Limited edition - myślałam, że produkty z serii sygnowanej filmem Zmierzch będą tak samo nijakie jak film. Niesamowicie się zaskoczyłam - róż jest bardzo napigmentowany, można nim świetnie stopniować efekt. Wielki plus.



Shimmer powder - Twilight Breaking dawn limited edition - kolejny bardzo dobry produkt z linii "Zmierzch". Nadaje zdrowy połysk bez nachalnych drobinek. Myślę, że będzie mi wystarczył na długi czas.

Zapachy:





W grudniu jak w poprzednim miesiącu towarzyszył mi avonowski zapach Slip into daring. Perfumy Avon okazują się być zaskakująco dobre. Z piedestału ma szansę jedynie strącić go Ode l'amour Yves Rocher.
Oba zapachy są bardzo kobiece , nie wiem czy nadają się na dzień - ja nie kategoryzuje zapachów i używam ich kiedy mam ochotę.

Pielęgnacja:



Krem Yves Rocher Inositol Vegetal Soin Optimal - pierwsze zmarszczki - Recenzja tutaj. Bardzo dobry krem.




BB Krem 6w1 Yves Rocher - recenzja tutaj.



Woda różana - używam zamiast toniku, sprawdza się świetnie. Również ulubieniec listopada.




Avon Solutions - beztłuszczowa pianka oczyszczająca - nie uczula i świetnie oczyszcza. Również ulubieniec listopada.




Avon Advanced Techniques - Dry ends serum - Recenzja tutaj. Serum na zniszczone końcówki. Naprawdę dobrze działający produkt jednak działa on tylko doraźnie. Gdy odstawimy ten olejek końcówki niestety wrócą do swojego poprzedniego stanu. Ładnie pachnie, jest wydajny. Wiem, że niektóre dziewczyny polują na buteleczkę po tymże serum ze względu na to, że pompka pasuje do podkładu Revlon Colorstay.



Nivea dry comfort - antyperspirant, klasyczny i sprawdzony. Nie podrażnia, śmiało możemy go nałożyć po depilacji pach. Nie zawodzi w sytuacjach stresowych.


Buffing brush Samanta Chapman Real techniques - pędzle definitywnie warte swojej ceny. Ten był moim ulubionym w zeszłym miesiącu.





Żel Avon Senses - piękny przyjemny zapach.



Który produkt z moich ulubieńców przypadł Wam do gustu?















4 komentarze :

  1. Krem Yves Rocher Inositol Vegetal Soin Optimal - pierwsze zmarszczki- baaaardzo nas zainteresował.......

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie szukam dobrego korektora:) biorę sobie Twoją recenzję do serca pewnie za jakiś czas i u mnie pojawi się opis tego korektoea:)
    zapraszam do siebie- robimy małe rozdanie- ciekawe nagrody do wygrania! jak na razie nie wiele osób się zgłosiło więc szanse są spore!

    www.2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie zakupiłaś te kosmetyki ze Zmierzchu!Ja nigdzie ich nie spotkałam.Zazdroszczę kolekcji.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemka ;*
    Bysia z .. welcome-to-realityy.blogspot.com
    Ciekawy post jak i blog ;*
    Bd wpadać częściej ;)
    a tym czasem zapraszam do mnie ;*
    Liczee na miły komentarz ;*
    Zaobserwujesz ??> To dla mnie bardzo ważne ;P
    Zrobie tosamo .;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka