Obserwatorzy

Translate

Ziaja - seria ogórkowa - tonik i mleczko

Tonik ogórkowy Ziaja był moim pierwszym "poważnym" kosmetykiem. Zakupiłam go w czwartej klasie podstawówki za namową ówczesnej szkolnej koleżanki. Wiele lat minęło, a tonik nadal gości na mojej półce.

Tonik bardzo dobrze nadaje się dla cery tłustej - odświeża, oczyszcza, zbiera resztki po demakijażu. Intensywnie pachnie ale nie podrażnia. Jeżeli masz ograniczony budżet jest to najlepszy wybór - tonik kosztuje od 5 do 8 zł. Tonik występuje w wielu wersjach - ja znam tylko ogórkowy (nie próbowałam innych ale słyszałam pozytywne opinie o nagietkowym) i mogę go  jak najbardziej polecić. 



Niestety, mniej dobrego mogę powiedzieć o mleczku. Zapychająco-uczulający koszmarek po którym piecze twarz i łzawią oczy. Mleczka zdecydowanie nie polecam!


Lubicie kosmetyki Ziaji? Który z toników tej firmy jest waszym ulubionym?

8 komentarzy :

  1. uwielbiam każdy kosmetyk który pachnie ogórkiem!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też sobie bardzo chwalę ten tonik :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogórkowe kosmetyki przeważnie, z założenia są super!! Mieliśmy kiedyś peeling ogórkowy;):)

    OdpowiedzUsuń
  4. chwalę go rownież

    zapraszam:http://madllin.blogspot.co.uk/2013/01/sunday.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś go stosowałam namiętnie i czasem jeszcze do niego wracam,choć wolę chyba rumiankowy albo nagietkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę go w takim bądź razie wypróbować :) (chodzi o tonik ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka