Obserwatorzy

Translate

Avon Naturals - nawilżający krem pielęgnujący okolice oczu brzoskwinia i kwiat bawełny - Eye hydrating cream peach and cotton Avon

Avon miewa kosmetyki lepsze i gorsze, ja niestety głównie trafiam na te gorsze, jednak ostatnio udało mi się trafić na bardzo dobry produkt a mianowicie nawilżający krem pielęgnujący okolice oczu z brzoskwinią i bawełną.  Wcześniej nie używałam zbytnio kremów pod oczy, przez ostatnie dwa lata mozolnie męczyłam krem ze świetlikiem, więc chętnie zabrałam się do używania kremu Avon:)


Krem jest umieszczony w standardowym dla tego typu kosmetyków opakowaniu. Ma ładny, brzoskwiniowy zapach, jest lekkiej konsystencji i bardzo szybko się wchłania. Nadaje się pod makijaż i nie roluje się. Ja preferuję stosowanie go na noc. Efekty jakie zauważyłam to: wygładzenie i wyrównanie kolorytu skóry pod oczami, przez co używam mniej korektora co bardzo mnie cieszy:) Oczy po jego użyciu nie łzawią ani nie szczypią.

Krem można nabyć w zestawie "brzoskwinia i kwiat bawełny" wraz z żelem oczyszczającym do twarzy i kremem nawilżającym za ok 25-30 zł oraz samodzielnie w cenie 10 zł.

Bardzo polecam ze względu na dobre działanie i niską cenę.


Jaki jest Wasz sposób na pielęgnację okolic oczu?


3 komentarze :

  1. jak do tej pory nie udalo mi sie trafic na naprawde taki dobry kosmetyk do pielegnacji okolic oczu - trafilam na lepsze lub gorsze ale idealu takiego godnego polecenie nie znalazlam ... nadal szukam

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe, miałam żel z granatem i nic nie robił

    OdpowiedzUsuń
  3. JAkoś za tą marką nie przepadamy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka