Obserwatorzy

Translate

Zakupy

Postanowiłam zacząć robić wpisy z zakupami. W ostatnim miesiącu nie miałam czasu chodzić po sklepach, jedynie złożyłam zamówienie w Avonie. Oto co zakupiłam:




  • Perfuma Infinite Seduction - piękny zapach
  • Szampon Naturals pokrzywa i łopian
  • Mgiełka do włosów Naturals pokrzywa i łopian
  • Krem Planet spa do łokci i stóp z kwasami AHA
  • Tonik Clearskin
  • Perfumetka Treselle
  • Miniatura  avonowskiego BB kremu
  • Balsam do ust intensive moisture
oraz kilka próbek.

Znacie lub stosowałyście któryś z tych produktów? 

3 komentarze :

  1. Osobiście polecam z Avonu mgiełki do ciała, żele pod prysznic i balsamy z solutions! :) świetnie pachną i super się sprawdzają! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego z nich,ale bardzo udane zakupy :d Pozdrawiam serdecznie,jeśli będziesz mieć ochotę to zapraszam do mnie^^

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie jestem przekonana do Avonu... wolę FM ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka