Obserwatorzy

Translate

Wyprzedaż Essence oraz Catrice

Ostatnio w mojej ulubionej drogerii natrafiłam na dużą wyprzedaź produktów firmy Cosnova, która to jest właścicielem marek Essence oraz Catrice. W związku z zastąpieniem produktów innymi nowymi wersjami  lub nowymi produktami stare trafiły do wyprzedażowego koszyka:) 

Oto co zakupiłam:



Baza pod cienie Catrice - przeceniona z 2,99 euro na 1,25
Błyszczyki Lip Appeal Catrice z 2,99 euro na 1,00.
Khol Catrice z limitki, która nazywa się bodajże Neo Geisha nie był w przecenie ale spodobał mi się, kosztował 1,99 euro.



Fluid Infinite Matt Catrice przeceniony z 6,25 na 3,00 euro.
Essence marble mania, chyba już wycofany, oraz dwa odcienie limitki Fantasia, każdy 1,50.
Korektor Stay all day nie był w przecenie, ale chętnie go kupuję i polecam - kosztuje około 2,69 euro.



Fixing nail system Essence - zestaw dwóch produktów za 2,00 euro.
Lakiery Nude Glam oraz Fantasia każdy po 1.00




Już w normalnych cenach zakupiłam dwa rewelacyjne produkty - dobrze wszystkim znany szampon Johnsons No more tears (1.50 euro) oraz cudownie pachnący kakao żel pod prysznic Kneipp (5.07 euro). Jeżeli macie dostęp do produktów Kneipp polecam je bardzo.

Jestem zadowolona z zakupów, ponieważ są to kosmetyki, których używam i które i tak bym kupiła, a dzięki promocji oszczędziłam znaczną kwotę. Produktów starczy mi na kilka miesięcy naprzód aż do kolejnych wyprzedaży:)

Co ostatnio upolowałyście na wyprzedażach kosmetycznych? Na jakie marki polujecie najczęściej? A może nie korzystacie z wyprzedaży?






4 komentarze :

  1. Ale u Ciebie różności, bardzo ciekawie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Heej :) ale Ci dobrze z tymi kosmetykami :) skąd w ogóle jesteś? tzn. gdzie mieszkasz?
    Ja ostatnio poluje na jakiś dobry krem nawilżający... :/
    its-emi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy,ja ostatnio właśnie na Essence polowałam i zakupiłam kilka cieni :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli będziesz mieć ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki essence, więc zazdroszczę,ze trafiłaś na wyprzedaż :P

    Dołączam się do obserwatorów i zapraszam na świeżutką notkę :

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka