Obserwatorzy

Translate

2 w 1 - szczoteczka i gąbka do twarzy - Avon Planet Spa

Witam po ponad miesięcznej przerwie i zapraszam na recenzję szczoteczki do twarzy Planet Spa.




Szczoteczka była dostępna w dwóch ostatnich katalogach za około 10 zł.

Szczotka przychodzi do nas opakowana w folię z informacją oraz zawinięta w folię bąbelkową. Na pewno jest to pomocne aby produkt nie uszkodził się w transporcie, jednak jakieś pudełeczko wyglądałoby lepiej.



Jak za taką cenę wygląd szczoteczki i estetykę wykonania oceniam wysoko, nie jest ona tandetna. Włosie wygląda na bardzo twarde, jednak co miło mnie zaskoczyło - jest miękkie, podczas użycia nie podrażnia twarzy, dobrze rozprowadza produkt i przyjemnie go spienia. Gąbeczki możemy używać w tym samym celu, ja używam jej gdy mam na twarzy jakieś wypryski
i podrażnienia których nie chcę zaognić. Można też używać gąbki do rozprowadzenia maseczki.


Po każdym użyciu dokładnie myję szczotkę ciepłą wodą, nie oszuszam, zamykam zatyczkami z dziurkami, które są fajnym pomysłem.


Według mnie myjka Planet spa jest dobrym pomysłem, przyda się osobom, które mają problemy z suchymi skórkami na twarzy i które lubią mocniejszy efekt podczas oczyszczania twarzy.  Cena nie jest wygórowana - około 10 zł a szczoteczka na pewno wystarczy na długi czas.




Jeżeli nie macie ochoty na szczoteczkę Avonu to polecam wypróbować inną. Stan mojej cery poprawił się znacznie od kiedy używam szmatek muślinowych czy szczoteczek, zaskórniki zredukowały się zauważalnie, także chętnie polecam pobuszowanie w drogeriach gdzie na pewno znajdzie się coś tańszego :)



2 komentarze :

  1. Skoro zaskórniki zredukowały się zauważalnie to faktycznie warto, miewamy z tym niestety problemy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to zbędny wynalazek ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka