Obserwatorzy

Translate

Schauma - krem i olej

Szampony Schauma są mi znane od bardzo dawna, jednak od dłuższego czasu nie stosowałam ich ze wzgledu na nawał możliwość wyboru w drogeriach różnorakich szamponów innych firm, które wydawały mi się atrakcyjniejsze. Ostatnio w promocji typu "kup dwa produkty, trzeci dostaniesz gratis" dorwałam szampon " Schauma krem i olej" - kosztował on około 4 euro za 400ml.  Cena moim zdaniem nie jest wysoka, szampon wygląda na bardzo wydajny i nie wiem, kiedy go zużyje do końca.

Schauma krem i olejek - 400ml.
Szampon ma standardowe, charakterystyczne dla Schaumy opakowanie. Butla 400 ml mimo swoich gabarytów jest bardzo poręczna. Nie zdarzyło mi się aby butelka wyśliznęła się z ręki. 

Działanie:

Producent obiecuje szybką regenerację dzięki zawartemu w składzie,
który uważam za całkiem przyjemny jak na drogeryjny szampon, olejowi arganowemu.


Schauma krem&olejek - skład



Szampon robi to co ma robić - doskonale myje i odświeża włosy. Konsystencja jest kremowa, przyjemnie się pieni i ma cudowny zapach, 
dla niektórych jednak może być za ciężki - mi bardzo odpowiada. Myję nim włosy co drugie mycie aby nie przyzwyczajać włosów do jednego produktu.


Po miesiącu stosowania szamponu krem&olejek stwierdzam, że włosy stały się bardziej błyszczące i mocniejsze, przestałam zauważać rozdwojone końcówki.


Szampon nieco przypomina mi gliss kur w czarnej butelce, z 3x keratyną, który bardzo lubię.


Nie zaobserwowałam żadnych minusów, chociaż w innych recenzjach dziewczyny skarzyły się, że przy dłuższym stosowaniu pojawił
się u nich łupież - radzę więc na to uważać.


Na pewno kupię ponownie. Zastanawiam się również nad odżywką do spłukiwania i w sprayu z tej samej linii.
Cena szamponu w Polsce to wg internetu około 8 zł za 200 ml oraz 12-15 zł za 400 ml.


5 komentarzy :

  1. Kocham Schaumę! To moje ulubione szampony, jeden właśnie mi się kończy :( Myślę,że ten szampon będzie dobry również dla mnie, ponieważ mam włosy ombre,a takie dobrze traktować olejkiem arganowym. Muszę go poszukać, bo jeszcze na niego w Polsce nie wpadłam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Oczywiście obserwuje !

      http://vanilliapl.blogspot.com/

      xoxo

      Usuń
  2. nie miałam tego szamponu, dawno nie miałam nic tej marki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka