Obserwatorzy

Translate

Garnier Bio Active - nawilżający krem ochronny bez parabenów

Garnier Bio Active - krem nawilżający
Spacerując po drogerii bez większego celu:) natrafiłam na obniżkę 50% na produkty Garnier - z całej gamy produktów zainteresował mnie, głównie ze względu na skład krem Bio Aktiv (Bio Active) dla cery normalnej i mieszanej. Oczywiście wylądował on w moim koszyku i od następnego dnia zaczęłam go intensywnie eksploatować.







Garnier - Bio Active - krem nawilżający - skład
Jak zapewne każda czytająca to dziewczyna, wypróbowałam wiele kremów, a że stan mojej cery ostatnio mocno się poprawił, mocno obserwowałam czy krem mnie zapcha, czy pojawią się zaskórniki itd? Na szczęście nic takiego się nie stało co jest wielkim plusem. Przyznam, że pozytywnie mnie zaskoczył już od pierwszej aplikacji. Nie spodziewałam się aż tak lekkiej formuły, idealnie rozprowadzającej się konsystencji. Reakcja skóry była bardzo pozytywna, po żadnym kremie nie miałam od razu tak wygładzonej i miękkiej twarzy. Moje poprzednie kremy nawilżające powodowały, że partie, które wymagały nawilżenia, owszem były nawilżone jednak partie "normalne" świeciły się niemiłosiernie i cały czas czułam, jakby twarz była tłusta. Z tym produktem nie mam tego uczucia. Dodatkowo: dobrze nadaje się pod podkład, nie roluje się, pięknie pachnie, producent obiecuje, że jest to w 100% naturalny zapach.  
Podsumowując: ciesze się, że natrafiłam na ten krem, zostanie on ze mną na długo, polecam Wam go jeśli szukacie lekkiego, codziennego kremu lub jeżeli macie problemy z suchą skórą np po kuracji kremami przeciwtrądzikowymi. Warto nadmienić, że krem posiada ECO CERT, 99% składników jest pochodzenia naturalnego z kontrolowanych upraw. Jestem zdziwiona, że wielki koncern wypuścił tak udany krem.



Jeżeli któraś z Was jest z Holandii - krem można kupić w sklepie Action za 2,99 lub w Kruidvat za 6,99.

Plusy:
  • nie zapycha
  • oil free
  • Eco Cert - składniki pochodzenia naturalnego
  • pojemność 50 ml
  • świetna konsystencja
  • wydajny
  • przyjemny zapach
  • robi to, co obiecuje producent.
  • Garnier - Bio Active - krem nawilżający - konsystencja
  • niska cena
Minusy:
  • Brak filtra SPF
  • nie wiem jak z dostępnością w Polsce, myślę, że znajdziecie go w sklepach oferujących niemiecką chemię












Spotkałyście się już z tym kremem? Jakie są wasze wrażenia?

xxxxxx


4 komentarze :

  1. Dziękuję za odwiedziny również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam:) Widzę,że warto się skusić na ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, pierwszy raz widzimy na oczy ten krem!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka