Obserwatorzy

Translate

Ulubieńcy maja 2013 / May 2013 Beauty favorites

Zapraszam do obejrzenia moich ulubionych kosmetyków w maju 2013 ;)


Axe Anti-hangover shower gel
  • Axe anti-hangover - Przyjemy orzeźwiający reklamowany jako "antykacowy" żel. Jak to jest z jego akty-kacowymi właściwościami nie wiem, gdyż kaców nie miewam, jednak jest w sam raz na ciepłe dni. To nic, że stricte dla mężczyzn;) Cena 2 euro, myślę, że w Polsce mógłby kosztować około 15zł?

Dove beauty cleansing face scrub
  • Dove Beauty Cleansing łagodny peeling do codziennego oczyszczania twarzy - miły produkt, recenzja wkrótce.


Freeman Facial Clay mask

  •  Maseczka z awokado i owsem Freeman - recenzja wkrótce ;)




Gommage vegetal botanical scrub Yves Rocher
Scrub z proszkiem z pestek moreli Yves Rocher - idealny ścierak z dużymi drobinkami. Ładnie pachnie, kosztował około 30 zł. To już moje trzecie opakowanie.

Essence stay all day concealer

  • Essence stay all day concealer - Faworyt, wspominałam o nim w każdym z poprzednich ulubieńców. Tani i wydajny.

Sexy pulp lipgloss Yves Rocher 01 Corail
 Sexy Pulp Tves Rocher - W tym miesiącu był to mój ulubiony błyszczyk. Recenzja powstała niecały rok temu, link tutaj.

Rimmel Volume Max Bold Curves 
 Mascara Rimmel - Wcześniej nie spotkałam się z takim efektem podkręcenia, zostanę z nim na dłużej! Kosztował 7,50 euro.

Garnier Bio Active face cream
 Krem Garnier Bio Active - recenzja tutaj.

Alpecin C1 Cafeine Hair Energizer
Alpecin C1 szampon z kofeiną - dzięki niemu zredukowałam wypadanie włosów, recenzja wkrótce.




Jak podobają Wam się moi ulubieńcy? Stosujecie coś z tych kosmetyków?

5 komentarzy :

  1. żadnego z nich nigdy nie miałam ale axe spodobał mi się. antykacowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. You are invited to my International Giveaway by Naked Minerals.

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/06/international-giveaway-by-naked-minerals.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel antykacowy? ;)))) Polecę go swojemu zięciowi i przyszłemu zięciowi. ;D Fajny blog, fajne kosmetyki, zostaję i pozdrawiam serdecznie. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling z YR miałam i również był moim ulubieńcem :) Nawet do twarzy był dobry :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka