Obserwatorzy

Translate

Avon - różany krem nadający blask - rose radiance face cream

Lubię kremy rozświetlające, dlatego w którymś z katalogów Avon zainteresował mnie różany krem nadający blask.

Krem znajduje się w słoiczku o pojemności 75ml, ma przyjemną, lekko wodnistą konsystencję.
Szybko się wchłania.

Skóra twarzy po użyciu kremu jest gładka, miękka i nawilżona.
Efekt nawilżenia utrzymuje się przez kilka godzin, mi to odpowiada jednak fanki długotrwałego nawliżenia będa zawiedzione. Zapach, lekko różany, przyjemny aczkolwiek nie jest intensywny.

Nie ma w sobie wielgachnych drobinek, są one minimalnie widoczne, jednak końcowy efekt rozświetlenia bardzo mi odpowiada.

Polecam propozycję Avonu, jeżeli mamy ograniczony budżet, a szukamy dobrego kremu rozświetlająco-nawilżającego.
Krem kosztował około 10 zł.
Dostępność: konsultantki AVON



4 komentarze :

  1. jakoś nie mam zaufania do kosmetyków Avon, jeżeli chodzi o pielęgnację twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że Avon nie jest moją ulubioną marką jeżeli chodzi o kosmetyki. Najbardziej lubię roletki z ich katalogu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja skóra nie toleruje kremów Avon ale dla innych może być bardzo dobry.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam akurat tego nie lubię :P Lubię za to solution :P Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu z okazji roczka bloga :) Do wygrania dwa zestawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka