Obserwatorzy

Translate

Ziaja Nuno żel antybakteryjny myjący

Bardzo lubię wszelkie pianki i żele, które pozwalają szybko zmyć brud i makijaż z twarzy, a dodatkowo mają działanie antybakteryjne. Propozycja Ziaji przyciągnęła moją uwagę ze względu na cieszące oko opakowanie oraz niską cenę - około 8 złotych za 200ml.




Żel jest bardzo przyjemny w użytku, posiada lekką konsystencję i bardzo dobrze się pieni. Błyskawicznie zmywa makijaż, nawet uporczywy tusz czy eyeliner. Jest bezpieczny do stosowania w okolicach oczu, nie zauważyłam żadnego łzawienia, jednak oczywiście osobom wrażliwym zalecam uważne stosowanie produktu w tych rejonach.

Mam cerę tłustą i skłonną do wyprysków, z tendencją do tworzenia się zaskórników, szybko zauważam czy produkt działa pozytywnie czy negatywnie, Ziaja Nuno ma bardzo dobry wpływ na moją skórę twarzy, od kiedy zaczęłam go używać nie zauważyłam żadnych pryszczy co jest bardzo zaskakujące.

Kosmetyk nie wysusza cery co mnie bardzo cieszy.


Chętnie zakupię zapas tego produktu podczas wizyty w Polsce:)

Używacie kosmetyków serii NuNo?





6 komentarzy :

  1. Ja obecnie używam żelu Normaderm Vichy, ale myślę, że na ten też się skuszę, dosyć ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tego żelu, ale coś mi w nim nie pasowało. Nie pamiętam już co, ale było coś, co do tej pory powstrzymuje mnie przed ponownym kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej.fajny blog.dodałem do obserwowanych.zapraszam na mój blog www.stankoos.blogspot.com i prosze w miare mozliwosci dodanie do obserwowanych..pozdrawiam-Stankoos

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię Ziai i raczej unikam ich produktów :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Konsystencja przeciętna, zapach zbyt mocny i, jak dla mnie, jednoznacznie kojarzy się z tanimi żelami antybakteryjnymi, ma w sobie coś chemicznego. Nie zaszkodził mi bardzo, myć mył, ale nie polubiliśmy się. Ziaja ma inne, lepsze produkty myjące dla cer tłustych, mieszanych i trądzikowych w tej cenie.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka