Obserwatorzy

Translate

Camille Belgium - krem ujędrniający do szyi, dekoltu oraz biustu - firming decolletage cream

Stawiam na dbanie o skórę szyi, dekoltu i biustu tak samo jak na pielęgnację twarzy. Miałam okazję używać do tego celu serum Eveline oraz świetnego kremu Yves Rocher. Niestety, teraz nie mam dostępu do kosmetyków Eveline, a krem YR jest dość drogi. Jestem posiadaczką raczej sporego biustu i od "życzliwych" wiele razy na temat starzenia się takowych piersi i skóry dekoltu słyszałam różne, wręcz dramatyczne opowieści, więc profilaktycznie sięgnęłam po odpowiedni krem.



Jak już wspomniałam wyżej, przez długi czas używałam mleczka z wąkrotki azjatyckiej Yves Rocher, jednak cena 25 euro (w Polsce około 80zł) lekko mnie odstrasza. Podczas zakupów w sklepie "Action" (sklep dobrze znany w Holandii) natrafiłam na propozycję firmy Camille Belgium - firming decolletage cream.

Estetycznie i przyjemnie zaprojektowany kartonik, niska cena (2,99 euro) oraz skład zwróciły moją uwagę i produkt wylądował w koszyku.





W 250 ml plastikowym, dobrze zabezpieczonym słoiczku znajdziemy przyjemnie pachnący krem o lekkiej konsystencji. Krem błyskawicznie się wchłania i od razu czuć przyjemny efekt napięcia. Przy codziennym stosowaniu zauważyłam znaczną poprawę stanu i kolorytu skóry, oraz podniesienie biustu. 
Zarówno skóra szyi, dekoltu i piersi stała się przyjemna w dotyku i gładka. Krem jest bardzo wydajny, przy codziennym użytkowaniu słoiczek starczy na około 1,5 - 2 miesięcy.



Wiem, że ten specyfik w Polsce jest raczej niedostępny, jednak recenzja pojawia się z tego względu, że bardzo wiele osób podróżuje do Holandii czy to na wakacje czy do pracy, w obydwu przypadkach atrakcją zawsze są zakupy podczas których może natraficie na ten krem:) 



Bardzo polecam ten produkt, jeżeli macie problem z jędrnością skóry dekoltu, chcecie ją zrewitalizować oraz podnieść biust.

Minusów nie zauważyłam:)

Krem dostępny: w Belgii (strona www) i Holandii (sklepy Action).
Cena to: 2,99 euro (około 12 zł).

5 komentarzy :

  1. mialam z tej firmy olejek na rozstępy, był ok nie tłuścił się tak mimo parafiny w składzie..

    OdpowiedzUsuń
  2. O, bardzo dobry specyfik tylko gdzie ja go znajdę? :(

    nakolorowane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, muszę pomyśleć nad tym jak przestanę karmić piersią - na pewno się przyda. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, to przez tą dostępność o kremie nie słyszałam wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy wcześniej nie słyszałam o tym kremie, fajnie wiedzieć, że jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka