Obserwatorzy

Translate

Formula 10.0.6. - tonik So totally clean



Jakiś czas temu zaopatrzyłam się w linię kosmetyków Formula 10.0.6. Wcześniej recenzowałam krem matująco nawilżający (recenzja tutaj), dziś kolej na tonik So totally clean. 

Zacznijmy od opakowania - 200 ml przezroczysta, estetyczna buteleczka robi pozytywne wrażenie.

Jest to jeden z lepszych toników jakich miałam okazję używać, a ze względu na cerę tłustą z wysoką skłonnością do zapychania i wyprysków przetestowałam ich wiele. Produkt pomimo zawartości alkoholu jest bardzo łagodny dla mojej cery. Nie podrażnia, szybko  łagodzi podrażnienia np po peelingu oraz przeciwdziała wypryskom. Jeżeli jednak pryszcz już się pojawi - tonik szybko daje sobie z nim radę. Kolejnym plusem jest to, że moja skóra nabrała przyjemnego kolorytu.



Kosmetyk pachnie bardzo przyjemnie, zapach alkoholu nie jest wyczuwalny.
Produkt jest wydajny, 200 ml wystarczyło mi na około 3 miesiące przy codziennym stosowaniu rano i wieczorem.

Z gamy Formula 10.0.6 stosuję również krem matująco nawilżający, żel myjący oraz z żelem na wypryski "Rescue Me".

Bardzo polecam, szczególnie jeśli macie cerę tłustą lub mieszaną, problem z zapchanymi porami.


Według mnie kosmetyk ten nie posiada minusów. Na pewno kupię ponownie.

Cena toniku to 6.99 euro za 200ml.


Skład: Alcohol Denat., Water (Aqua) Soldium PCA, Lactic Acid, Fragrance/Parfum, Allantoin, Sodium Carbonate, Amyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Cinnamyl Alcohol, Citral, Comarin, Eugenol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Isoeugenol, Limonene, Linalool, FD&C Red 4 (CI 14700), FD&C Yellow 5 (CI 19140), FD&C Yellow 6 (CI 15985).

Inne toniki, które polecam dla wyżej wymienionych problemów to Avon Clearskin - recenzja tutaj.

Nie wiem, jak jest z dostępnością produktów Formula 10.0.6 w Polsce. Jeżeli spotkacie się z tymi produktami w polskich sklepach stacjonarnych, bądź online - zostawcie link w komentarzu.

4 komentarze :

  1. Nie znam tego kosmetyku, ale jak go kiedyś gdzieś spotkam to na pewno kupię...

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. moja skóra ostatnio wariuje, myślę, że ten produkt i u mnie by się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie ta marka jest zupełnie nowa. od ok 2 lat zamiast toników używam hydrolaty roślinne

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka