Obserwatorzy

Translate

Fa vitamin&power - żel pod prysznic / shower gel

Bardzo lubię żele pod prysznic, owocowe, kwiatowe, orzeźwiające czy nawet te cięższe, orientalne.
Zawsze mam spory zapas formuł i zapachów.
Żele FA goszczą w mojej łazience od bardzo długiego czasu, obecnie mam otwartych pięć innych żeli od Fa, jednak do swojej 'kolekcji' dołączyłam ostatnio dwa warianty - Fa vitamin&power - melon z witaminą B oraz grapefruit z witaminą C.

Oba warianty to lekkie żele, przyjemnie pieniące się i oczyszczające - czyli wszystko, czego oczekujemy od produktu myjącego. 


Jestem pozytywnie zaskoczona zapachami - nie są one chemiczne i duszące, lecz soczyste i orzeźwiające. Żele nie wysuszają mojej skóry, co jest wielkim plusem... Dodatkowymi faktami świadczącymi na korzyść linii Fa vitamin&power, jest spora wydajność - potrzebujemy niewiele aby umyć całe ciało, a używając myjki czy gąbki ilość żelu naprawdę spada do minimum, ponieważ pieni się on doskonale. 
Opakowanie jest standardowe dla marki FA, estetyczne i z solidnym zamknięciem.

Małe minusy - zapach produktu niestety nie utrzymuje się zbyt długo po prysznicu. Jednak do nadawania zapachu czy nawilżenia po prysznicu mamy inne produkty, więc ten minus to jedynie czepialstwo:)

Zawsze cieszy mnie, gdy trafiam na tak udane produkty w niskiej cenie. Za dwa żele w promocji 1+1 zapłaciłam 1,49 euro.
Regularna cena to 2,99 euro / szt.

Przyznam, że nie wiem czy to nowość, czy są one już dłużej dostępne na rynku. Na pewno kupię ponownie i dokupię jeszcze jeden dostępny wariant, czyli guava + witamina E :)

6 komentarzy :

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka