Obserwatorzy

Translate

Avon Naturals - słonecznik i karotka - energetyzujący krem do twarzy (Carrot & Sunflower Energising Face Cream)


Bardzo lubię kremy z linii Avon Naturals. Mimo, że nie mają one wiele wspólnego ze stricte naturalnymi kosmetykami, są przyjemne w użyciu, wydajne i co najważniejsze, nie podrażniają i nie zapychają. Po udanym romansie z różanym kremem rozswietlającym Avon Naturals rose radiance, chętnie sięgnęłam po jego energetyzującego marchewkowego kolegę z tej samej linii.







kliknij, aby powiększyć
Krem umieszczony jest w wygodnym, zakręcanym plastikowym słoiczku o pojemności 75ml, a jego koszt to w zależności od katalogu od 7,90 do 12,90 zł. 


Aplikacja kosmetyku jest bardzo przyjemna, ze względu na lekką konsystencję krem wchłania się błyskawicznie, wystarczy niewielka ilość aby pokryć całą twarz. Zapach produktu jest delikatny, świeży.

A co z efektem energetyzującym, który obiecuje nam Avon? Cera nabiera przyjemnego koloru, wygląda zdrowo i jest rozświetlona.

kliknij, aby powiększyć


Podsumowując, jestem zadowolona z tego kremu. Jest to bardzo dobry krem na dzień, w przystępnej cenie, który mi nie zaszkodził, cera wygląda po nim przyjemnie, nie zapchał mnie ani nie podrażnił. Używałam go na przełomie jesieni i zimy, miałam wrażenie, że nadaje on taki "glow", coś co przypominało mi zdrową, przyjemną delikatnie muśniętą słońcem cerę.

Obecnie mam już drugie opakowanie, poprzednie wystarczało mi na około 3 miesiące przy codziennym użyciu - uważam, że to bardzo dobry wynik.

Co do składu - jest on typowy dla Avon, rzeczona marchewka i słonecznik znajdują się na końcu listy:)

skład - kliknij, aby powiększyć


Myślę, że warto sprawdzić ten produkt; jeżeli nie podpasuje Wam do twarzy, świetnie nada się do ciała - nie skrzywdził on mojej cery, która jest mieszana i dosyć problematyczna - więc bez wyrzutów sumienia mogę go polecić.



Cena: od 5,99 do 12 zł (częste promocje) / dostępność: katalog Avon



8 komentarzy :

  1. Ciekawy kremik,dobrze że sprawdza sie na twojej cerze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo sie z tego ciesze :-) dziekuje za wizyte.

      Usuń
  2. Mam go, kupiłam zaciekawiona tą marchewką, ale na razie leży jeszcze i czeka na swoją kolej. Zapewne niebawem się do niego zabiorę, zwłaszcza jeśli piszesz, że cera jest po nim rozświetlona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze rowniez bedziesz zadowolona z efektow :)

      Usuń
  3. Un des plus grands bonheurs de cette vie, c'est l'amitié ; et l'un des bonheurs de l'amitié, c'est d'avoir à qui confier un secret. Poeme d'amour Poeme d'amour Sms d'amour Citation d'amour Proverbe d'amour Phrase d'amour

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś używałam te kremy ale nie jestem już na bieżąco i nie wiedziałam , że jest marchewkowy wariant

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka