Obserwatorzy

Translate

Schwarzkopf - Szampon Essence Ultime Biotin + Volume

Linia Essence Ultime sygnowana przez Claudię Schiffer pojawiła się jako nowość w sklepach kilka miesięcy temu. Korzystając z promocji 1+1 gratis zaopatrzyłam się w maskę oraz szampon, który dziś zrecenzuję.

Szampon Essence Ultime Biotin + Volume przeznaczony jest do włosów cieńkich, bez objętości. Moje włosy borykają się z tym, a dodatkowo szybko przetłuszczają się. Muszę myć włosy codziennie, a w najlepszym wypadku co drugi dzień. Od szamponu oprócz odświeżenia oczekuje więc uniesienia włosów od nasady, nadania im objętości. Co dostałam od Essence Ultime Biotin + Volume?:)


Przede wszystkim moje włosy są dłużej świeże, nie tylko wizualnie. Nie muszę myć ich codziennie, wystarczy co trzy dni. Szampon świetnie się pieni, nie wysusza skóry głowy, a jego zapach jest bardzo przyjemny, podobny jak w kosmetykach profesjonalnych. Jest bardzo wydajny, a opakowanie estetycznie. Cena szamponu w Polsce to około 20 zł.

skład - kliknij, aby powiększyć

Jak to bywa w tego typu szamponach - zawiera SLS, jednak mi to nie przeszkadza, jego skład przypadł mi do gustu.



Na pewno kupię ponownie, jak również wypróbuję inne warianty z linii Essence Ultime.



Polecam ;)




5 komentarzy :

  1. nie miałam ale jes ciekawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na niego ochotę, bardzo fajna ta nowa linia, może zdecyduje się też na Color :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tego szamponu to nawet w drogeriach nie widziałam. moje włosy w ogóle się nie przetłuszczają, mam bardzo suchą skórę głowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie potrzebuję objętości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za szamponami z tej firmy, bo mam po nich łupież :(
    P.S. Przy okazji zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka