Obserwatorzy

Translate

Utrwalający spray do makijażu - Avon - Makeup setting spray

Utrwalacz makijażu Avon wzbudził moją ciekawość w katalogu, na blogach natomiast spotkałam się jedynie z negatywnymi recenzjami - postanowiłam więc skonfrontować się z tym kosmetykiem. Jak wypadł?

Nie zauważyłam minusów.
Aplikacja produktu jest bardzo wygodna - estetycznie wyglądająca, poręczna buteleczka z atomizerem dozuje potrzebną ilość - u mnie na całą twarz wystarczają dwa, trzy psiknięcia.

Mimo tego, że używam bazy, makijaż lubi znikać w ciągu kilku godzin - myślę, że takie zjawisko zaobserwowało u siebie wiele dziewczyn:)
 Mam cerę tłustą, moim problemem bywa "świecenie się" w strefie T - i tu zaskoczenie - fixer opóźnił to zjawisko o około 2 godziny. Niweluje on również efekt maski z pudru na twarzy.

Nie lepi się, nie śmierdzi, nie powoduje zapchania porów. Kolory cieni, bronzera czy różu wydają mi się żywsze. Świetnie utrwala również tusz i eyeliner.

Zawiera alkohol, więc może to odrzucać osoby o suchej czy wrażliwej cerze. Według producenta zawiera witaminy A, C, E.

Utrwalający spray do makijażu - Avon/skład
kliknij, aby powiększyć
Jest ogromnie wydajny, przez miesiąc codziennego stosowania ubyło mi naprawdę niewiele.


 Jest to mój pierwszy fixer, więc nie mam porównania do innych. Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z tej Avonowskiej propozycji.

Cena regularna produktu to 32 zł za 125ml. Często pojawia się w promocjach oscylujących od 13,90 do 17,90 zł.
Dostępność - sklep internetowy, konsultantki, allegro.


7 komentarzy :

  1. Mam go, ale na razie użyłam tylko raz. Z zasady rezerwuję tego typu kosmetyki na większe wyjścia, a ostatnio nie miałam do takich okazji. Nie widziałam jeszcze jego recenzji, Twoja jest pierwsza, i cieszę się, że trafiłam właśnie na pozytywną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak my dawno mieliśmy cokolwiek tej marki... :))

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię nowości a jeszcze nigdy nie miałam utrwalacza makijażu, czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jest drogi jak na utrwalacz, hm... warto się mu przyjrzeć skoro masz cerę wymagającą (tak jak i ja) a fixer ją matowi na dłużej... chociaż myślałam, że takie fixery to matują już na amen:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisałam o nim na blogu i moja opinia była również pozytywna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spray'ów do utrwalenia makijażu używam tylko latem, gdy jest to po prostu niezbędne. Niestety ten się nie sprawdził w ogóle.
    Po rozpyleniu mgiełki poczułam lepkość na twarzy, która niestety nie znikała przez cały dzień, co było dodatkowym dyskomfortem. Moja twarz się świeciła, a makijaż i tak spłynął:(
    Kupiłam go w cenie promocyjnej, ale i tak nie był wart ani złotówki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka