Obserwatorzy

Translate

Garnier - Perfect Blur 5 sec Primer


Primer Perfect Blur to jeden z tych produktów, który obiecuje nam naprawdę wiele - optyczne wygładzenie zmarszczek, redukcję widoczności porów czy też wyrówanie kolorytu, co nakręca nasze oczekiwania. Ciekawych jak sprawdził się kosmetyk zapraszam na recenzję.

Perfect Blur umieszczony jest w schludnej, estetycznej różowej tubce. 30 ml kosztuje 12,99 euro.
Producent zaleca aby nakładać primer na nasz ulubiony dzienny krem, a efekt optycznie wygładzonej cery widoczny będzie po pięciu sekundach. 

Trwa to nieco dłużej ale rzeczywiście - mogłam cieszyć się przyjemnie wyglądającą, gładką cerą bez widocznych porów. 
Koloryt cery był ujednolicony, świetlisty, naturalny co bardzo mi się podobało. Perfect Blur możemy używać samodzielnie (według mnie tak sprawdzał się najlepiej) lub nakładać na niego podkład czy puder. Fluid nie wałkował się ani sie spływał.

Garnier - Perfect Blur 5 sec Primer


Niestety, mimo tych wszystkich zalet po dwóch, trzech godzinach moja twarz robiła się strasznie tłusta, baza znacznie nasilała wydzielanie sebum :( 

Gdyby nie to, primer Garniera zostałby moim ulubieńcem.


Mimo tego polecam go, jednak radzę uważać posiadaczkom cery tłustej.



Kosmetyk oddałam mamie (40+) .  Nie ma z nim żadnych problemów, jest zadowolona z efektów.

Garnier - Perfect Blur 5 sec Primer -
 skład - kliknij,aby powiększyć




Miałyście okazję używać Perfect Blur? Jak sprawdził się u Was?


6 komentarzy :

  1. szkoda, że przyśpiesza przetłuszczanie się buzi :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem produkty tej firmy w znacznej ilosci przereklamowanee...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie polubiłam się z żadnym produktem tej firmy. Szkoda, że buzia robiła się tłusta jednak miło, że miał też zalety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji, ale zwiększanie wydzielania sebum nie przekonuje mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Garnierowi już od dłuższego czasu mówie nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie go kupiłam i jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka