Obserwatorzy

Translate

AVON Planet Spa - ujędrniające serum do szyi i dekoltu z ekstraktem z kawy kolumbijskiej

Linia Planet Spa od Avon jest dobrze znana w blogosferze, jednak rzadko kiedy trafiam na pozytywne recenzje, a szkoda. Osobiście bardzo lubię te kosmetyki, dlatego bardzo zainteresowała mnie linia z kawą kolumbijską.

Serum ma dosyć płynną, rzadką konsystencję, mimo tego jest bardzo wydajne. Jedna "pompka" wystarczy na pokrycie dekoltu, biustu oraz szyi. Nie pozostawia klejącej się warstwy i szybko się wchłania.

Moim zdaniem jest to kosmetyk dla osób raczej cierpliwych, ponieważ rezultaty stosowania pojawiły się po około dwóch tygodniach. Skóra dekoltu jest przyjemna w dotyku, sprężysta i nawilżona, zdrowo wyglądająca. 

Opakowanie jest estetyczne, z pompką, nie brudzi się.
Pojemność produktu to 50ml.



skład - kliknij, aby powiększyć

Kontrowersje może wzbudzać skład, a mianowicie ekstrakt z kawy kolumbijskiej - który jest motywem przewodnim tej linii - znajduje się na końcu tabelki. Fanki zapachu kawy niestety się zawiodą, jakakolwiek nuta zapachu kawy nie jest wyczuwalna.



Cena na allegro to od nawet 7 do 20 zł. Promocyjne ceny można znaleźć tutaj.




Mimo, że kosmetyk jest wydajny i mam jeszcze połowę opakowania, zamówiłam już drugie. Słyszałam, że AVON ma jeszcze podobne serum w wariancie śródziemnomorskim - jeżeli próbowałyście dajcie znać, czy jest warte zakupu.


Zapraszam do polubienia fanpage Beauty Courier na facebooku.

2 komentarze :

  1. Mam go, ale u mnie efektów jakichkolwiek brak :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm, brzmi kusząco, aż nabrałam na niego ochoty :) Lubię tą linię Avonu, zawsze mają fantastyczną ofertę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka