Obserwatorzy

Translate

Nivea Aqua Effect - odżywczy krem nawilżający na dzień

Podczas wakacji w Polsce na szybko potrzebowałam kremu nawilżającego. Krem odżywczy Nivea Aqua effect zakupiłam w pobliskim kiosku za jedyne 12 zł. Krem dedykowany jest dla cery suchej i wrażliwej,  Ja mam cerę tłustą - krem sprawdził się świetnie.


Aqua effect ma miłą, lekką, rzadką konsystencję - w moim odczuciu bardzo odpowiednią dla kremów na dzień.
 Bardzo szybko się wchłania, nie sprawia, że fluid się wałkuje. 


W recenzjach które czytałam na jego temat zarzutem jest zapach alkoholu - w moim egzemplarzu nic takiego nie wyczuwam.
Zapach kremu jest przyjemny, jednak szybko się ulatnia.
Plusem jest to, że krem zawiera ochronę UV.




Nivea AQUA effect odżywczy krem nawilżający - skład
Nivea AQUA effect odżywczy krem nawilżający  - informacje 

Jestem bardzo zadowolona z nawilżenia, jakie daje krem, nie jest to tylko "efekt" ale czuję, że skóra twarzy jest naprawdę nawilżona.






Krem nie zapchał, nie podrażnił. Wydajność również jest na plus - wystarczyła niewielka ilość na pokrycie całej twarzy - słoiczek wystarczył mi na ponad 5 miesięcy codziennego używania.





Cena kremu oscyluje między 10 zł (różnorakie promocje) do 15 zł, 

Podczas wizyty w Polsce na pewno kupię ponownie - cena jest bardziej atrakcyjna niż w Holandii, gdzie jego koszt to 7,99 euro





Jakie kremy nawilżające polecacie? Wolicie kremy Polskich firm czy stawiacie na zagraniczne?


Zapraszam do rejestracji w programie partnerskim Ceneo.

3 komentarze :

  1. Nivea is my fave brand for winters!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam tego kremu, zresztą, nie używałam żadnego kremu z Nivea, chyba że ten dobrze znany, niebieski na wszystko. ;) Ja osobiście wolę kupować polskie kosmetyki, ale to nie jakiś ciężki nakaz. Kupuję to, co mi wpadnie i na co mam ochotę. Kremów do twarzy mam dużo, ale muszę je wszystkie pokończyć, żeby kupić nowy. Mam nadzieję, że z czasem będę mogła coś polecić. ;)
    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tego nie miałam ale kiedyś bardzo lubiłam nivea soft.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka