Obserwatorzy

Translate

Guhl - Rijke voeding verfijnde haar olie

Bardzo lubię kupować kosmetyki do pielęgnacji włosów, szczególnie od czasu, kiedy doprowadziłam je do porządku po bardzo częstym farbowaniu. Kondycję moich włosów określiłabym teraz jako dobrą, jestem zadowolona z tego jak wyglądają, ale jak wiadomo zawsze mogłyby wyglądać lepiej :) Na półkach supermarketów i drogerii w Holandii gości marka Guhl, nie wiem czy już znana w Polsce - jeśli nie, swoją przygodę z kosmetykami tej firmy warto zacząć od bogato odżywiającego serum z dodatkiem oleju Monoi.

Sięgam po ten kosmetyk zawsze, gdy chcę, żeby moje włosy wyglądały wizualnie lepiej, żeby lepiej się układały i rozczesywały - jest to dla nich swoista szybka pomoc. Używam go zarówno na mokre włosy przed suszeniem oraz na suche włosy i na końcówki, które dzięki niemu nie rozdwajają się. Skład kosmetyku jest typowy dla tego typu produktów.  Dodatkowym plusem jest ciekawy, lekki egzotyczny zapach. Obietnice producenta, czyli - włosy zabezpieczone przed zniszczeniem, pełne połysku i sensualnej miękkości są w 100% spełnione.

Minusy produktu to: skład, a mianowicie - olejek Monoi znajduje się na samym szarym końcu, oraz cena - 100 ml produktu kosztuje 9,99 euro. Jednak kosmetyk jest bardzo wydajny i często pojawia się w mojej ulubionej promocji 1+1 gratis, więc na pewno nie poprzestanę na jednym opakowaniu, zwłaszcza, że moje włosy bardzo się z nim lubią.



Znacie kosmetyki Guhl? Jeżeli tak, co polecacie?

6 komentarzy :

  1. fajny, mam nadzieję że kiedyś spotkam go w PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego typu olejków używam tylko jak nie wychodzę z domu. Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nigdzie takiego nie widziałam . Domyślam się że jest super i świetnie pachnie .pozdrawiam cieplutko :*
    http://wybuchowa-kuchnia-karoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle razy stałam przed produktami tej marki,ale jakoś nigdy się nie mogłam skusić na nic. Może po Twojej recenzji sięgnę po to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość wysoka cena. Nie znam niestety tej marki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka