Obserwatorzy

Translate

Palmers - Skin Therapy Oil

Jestem fanką balsamów Cocoa Butter marki Palmers i używam ich od naprawdę długiego czasu. Świetnie pachną, nawilżają skórę oraz pomagają zredukować widoczność rozstępów, a nawet im zapobiegają.
Zachęcona świetnymi efektami balsamów postanowiłam wypróbować inny produkt firmy Palmers, a mianowicie Skin Therapy Oil z dodatkiem dzikiej róży.

Oliwkę możemy stosować nie tylko na całe ciało, ale również na twarz. Producent obiecuje nam, że kosmetyk pomoże nam z takimi dolegliwościami jak:
  • blizny
  • rozstępy
  • sucha skóra
  • przebarwienia
  • czy też starzenie się skóry.
Rzeczywiście, olejek świetnie radzi sobie z rozstępami i przebarwieniami, zauważyłam, że rozstępy znacznie wyblakły a skóra na brzuchu nabrała jednolitego koloru, podobnie stało się na twarzy - ślady po małych bliznach czy po trądziku wyraźnie się zredukowały. Cera wygląda świeżo i zdrowo. Stosowany na twarz nie zapycha.

Oliwka fajnie radzi sobie również z suchą skórą, u mnie fajnie sprawdziła się na łokciach oraz piętach.
 
Olejek bardzo szybko się wchłania i nie brudzi.  Plusem jest przyjemny, różany zapach oraz skład.
Pojemność 60 ml jest bardzo wydajna, mi wystarczy na około 2 miesiące. Dostępny jest również w pojemności 150ml.

Cena w drogeriach w Holandii to od 5,49 do 7,99 euro.

W Polsce cena w drogeriach internetowych oscyluje w okolicach 30-40 zł. 

Dostępny tutaj: 
Palmers Skin Therapy Oil

4 komentarze :

  1. Nie znam tej marki,ale nie ukrywam,że mnie bardzo ciekawi.
    Na tego typu dolegliwości polecam Bio-oil lub jego tańszy,Kruidvatowy odpowiednik ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam okazji używać Bio-Oil ale widziałam o nim dużo pozytywnych opinii :) na pewno sprawdzę także ten oferowany przez Kruidvat:)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji testować kosmetyków tej marki, ale nie powiem, kilka z nich szalenie mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie kosmetyki taj marki, ale jakoś tak bokiem obchodzę półkę, może kiedyś w końcu zrobię ten pierwszy krok i kupię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka