Obserwatorzy

Translate

DIY peeling do ust z cukru i oleju kokosowego

Dzisiaj chciałabym podzielić się z wami bardzo łatwym i szybkim przepisem na domowy peeling do ust. Pomysł na niego znalazłam w serwisie Pinterest jakiś czas temu i natychmiast go wypróbowałam. Idą zimne dni, które u wielu osób powodują suche, spierzchnięte usta, wtedy to taki scrub będzie jak znalazł :)

Do jego wykonania potrzebujemy tylko dwóch składników, a mianowicie:

  • olej kokosowy - jedna spora łyżka
  • cukier - może być zwykły, ja używam trzcinowego - dwie łyżeczki
  • opcjonalnie - kilka kropel olejku ze słodkich migdałów

Zaczynamy od rozpuszczenia oleju kokosowego w kąpieli wodnej. Gdy stanie się płynny, dodajemy cukier, mieszamy. Jeżeli drobinki cukru wydają się wam za duże śmiało możecie je pokruszyć przed dodaniem do oleju.

Tak przygotowany peeling przechowujemy w ciemnym miejscu czy w lodówce do czterech tygodni. Ja jednak preferuje przygotowywanie małych ilości na bieżąco.



Bardzo polecam ten scrub, dla mnie jest on świetny ponieważ uwielbiam olej kokosowy. Usta po jego użyciu naprawdę dobrze wyglądają, są nawilżone i zregenerowane. Bez problemu może być on też użyty na cała twarz.

Jakie kosmetyki "do it yourself" lubicie? A może nie przepadacie za nimi?

Przy okazji, zapraszam do śledzenia mnie w serwisie pinterest (klik), jak i na facebooku :)


3 komentarze :

  1. Prosty i fajny przepis, muszę spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, mam mega problem z przesuszonymi i spierzchniętymi ustami :) zapisuję przepis i na pewno będę używała :) również zaobserwowałam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością wypróbuję taki peeling :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka