Obserwatorzy

Translate

MUA Cover & Conceal Fair

Witam, dziś chciałabym podzielić się z wami moją opinią na temat korektora Cover & Conceal marki MUA.

Na ten kosmetyk skusiłam się, ponieważ w drogerii zabrakło mojego ulubionego korektora Essence Stay all day. Wcześniej również nie miałam większej styczności z MUA, więc z ciekawości swoje kroki skierowałam w stronę szafy z ich kosmetykami. Do wyboru były odcienie Medium, Almond oraz Fair, który to jest bohaterem dzisiejszej recenzji.

Opakowanie jest typowe dla takich produktów, jest to plastikowa tubka ze zwykłym aplikatorem. Produkt dodatkowo zabezpieczony był folią, także mamy pewność, że w sklepie nikt się nim nie zabawiał.


Korektor ma lekką konsystencję, doskonale sprawdza się, gdy używam go solo oraz przypudruję. Zakrywa lekkie cienie pod oczami, fajnie wtapia się w skórę. Wówczas utrzymuje się bez żadnych poprawek, według mnie około 6-8h.  Niestety, nakładany na podkład (a próbowałam na trzech różnych) roluje się, rozwarstwia, tworząc najbardziej nieestetyczny efekt jaki tylko możecie sobie wyobrazić.






Polecam, jeżeli na codzień używacie tylko korektora ze względu na lekkie cienie pod oczami, wtedy sprawdzi się on idealnie. Plusem jest również niska cena - 2,99 euro.

Ja niestety nie kupię ponownie.

Jakie drogeryjne korektory polecacie?

4 komentarze :

  1. Ja już od dawna odstawiłam korektory i używam podkładu Dermacol :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam dwa korektory z miss sporty ale niestety są za ciemne a z kolei podkład używam jaśniejszy i efekt byłby masakryczny.. Póki co nie planuję kupić nowego, lepszego, ciężko mi sie do nich przekonać ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka