Obserwatorzy

Translate

Najbardziej popularne posty w roku 2015 + plany

Koniec roku zwykle bywa czasem podsumowań, więc zapraszam na krótki przegląd najbardziej popularnych postów w 2015.

Miejsce 1 - Zapachy Lidl Madame Glamour oraz Lidl Suddenly Diamonds.
Od czasu opublikowania notki na temat tych zapachów cieszy się ona dużą popularnością, było tak również w tym roku. Zapraszam do poczytania tutaj (klik).

Miejsce 2 - Garnier Fructis Miraculous Oil - bardzo fajny produkt, chociaż przyznam, że o nim zapomniałam. Chętnie zaopatrzę się w niego ponownie. Jak się sprawdzał dowiecie się tutaj.

Miejsce 3 -  Avon Naturals - słonecznik i karotka - energetyzujący krem do twarzy. Wspominam go dobrze i zapraszam na recenzję.

Miejsce 4 - Kredki Essence Big Bright Eyes - Przyjemne kredki, jednak dawno już nie widziałam ich w szafie Essence. Bardzo wydajne, używam ich do dziś. Kilka słów o nich tutaj.

Miejsce 5 - Palmers Skin Therapy Oil - aktualnie mój ulubiony produkt zarówno do twarzy jak i ciała. Recenzja klik.

Jeżeli chodzi o plany na rok 2016, chciałabym publikować posty częściej, zarówno o tematyce kosmetycznej jak i o innych moich zainteresowaniach. Chciałabym również nieco bardziej zainteresować się modą i znaleźć swój styl. Podziwiam dziewczyny, które wrzucają zdjęcia swoich stylizacji - może i ja na to się odważę? 

Na koniec życzę wszystkim pomyślnego roku 2016 :)

2 komentarze :

  1. Fajne podsumowanie :)
    Ja jak zwykle się zagapiłam i nie zrobiłam, choć chciałam :P
    Wszystkiego dobrego ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka