Obserwatorzy

Translate

Ziaja - Ulga - Peeling enzymatyczny

Na peeling enzymatyczny Ziaja Ulga zwróciłam uwagę podczas zakupów nie sugerując się wcześniej recenzjami co zwykle robię. Z ciekawości wrzuciłam go do koszyka i był to bardzo trafiony zakup.

Peeling umieszczony jest w prostej, higienicznej tubce o dosyć przejrzystej i czytelnej grafice. Całość prezentuje się bardzo estetycznie.

Mam cerę mieszaną, bardzo przetłuszczającą się w strefie T, natomiast suchą i skłonną do podrażnień na policzkach. Podczas używania peelingów mechanicznych potem przez dłuższy czas moja twarz nie wygląda zbyt fajnie, w przypadku peelingu enzymatycznego Ulga nie mam takiego problemu.



Peeling jest naprawdę bardzo delikatny, łatwo się rozprowadza, jego konsystencja jest lekka, aczkolwiek nie spływa on z twarzy.
Efekty jakie zaobserwowałam po kilku użyciach to zdecydowanie poprawiony koloryt cery, zwężone pory, mniej zaskórników i przede wszystkim uspokojona skóra ze znacznie zredukowanymi podrażnieniami.



Zakochałam się w tym kosmetyku, teraz używam go bardzo oszczędnie gdyż nie mam do niego większego dostępu, nad czym bardzo ubolewam :( Na pewno jednak przy okazji kupię kilka opakowań na zapas. Peeling można dostać tutaj już od 8 zł. Zarówno cena jak i produkt są rewelacyjne, polecam :)

Wolicie peelingi enzymatyczne czy preferujecie mechaniczne? Jakie polecacie?

4 komentarze :

  1. Jeszcze nie używałam tego produktu ale się czaję na niego haha :D

    rasberrrt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym się na niego skusić. Do niedawna bardzo sceptycznie podchodziłam do peelingów enzymatycznych ale od miesiąca używam swojego pierwszego i jestem wręcz w nim zakochana. Jutro będzie u mnie jego recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. do teraz używałam tylko peelingi mechaniczne, ale już od pewnego czasu zastanawiam się nad zakupem enzymatycznego :) myślę, że ten na początek będzie odpowiedni

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będę w Polsce to rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka