Obserwatorzy

Translate

Avon - Planet Spa - Energizująca maseczka do twarzy z białą herbatą

Lubię maseczki do twarzy z Avonu, mam ich kilka i lubię często ich używać. Ostatnio do mojej 'kolekcji' dołączyła maseczka Planet Spa - energizująca peel off z białą herbatą.

75ml produktu umieszczone jest w typowym dla tej linii opakowaniu. Kosmetyk ma gestą, dosyć klęjącą konsystencję, która jednak przyjemnie rozprowadza się na twarzy. Nakładamy ją na około 20-25 minut, po tym czasie zasycha i łatwo możemy ją ściągnąć. Efekty jakie zaobserwowałam to miły koloryt cery oraz wyraźnie zmniejszone pory.

Jest to maseczka, którą nazywam "doraźną", ponieważ efekt jest szybki i niestety nie utrzymujący się zbyt długo.


Skład maseczki nie jest imponujący. Krótki i bez większych odżywczych właściwości. Kontrowersyjnym dla niektórych składnikiem jest polyvinyl alcohol, czyli alkohol winylowy stosowany między innymi do wyrobu farb.


 
Gdyby nie to, że efekty nie utrzymują się zbyt długo maseczka zostałaby moim ulubieńcem. Niestety muszę przykleić jej etykietkę przeciętniaka, a szkoda. Zużyję do końca, jednak nie kupię ponownie.

Cena maseczki w promocji to 4,99 i według mnie to świetna cena za taką jakość. Cena regularna to 22 zł.

Dostępność: konsultantki oraz allegro.


6 komentarzy :

  1. Miałam taką tyle, że czarną i byłam bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama też stosuję przeróżne maseczki z avonu i są bardzo okej :) btw zapraszam na mały konkurs do mniee http://wszystkonatacyy.blogspot.com/2016/01/konkuurs.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę maskę z Avonu i jestem bardzo zadowolona, poza tym pięknie pachną :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. w promocji to się nawet opłaca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tych Avonowych maseczek nie znam, ale odkąd poznałam czarną maskę z Chin nie mam ochoty na inne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka