Obserwatorzy

Translate

Nivea - make up basis - krem nawilżający do cery normalnej i mieszanej

Zachęcona dobrymi efektami kremu Nivea Aqua Effect, który miałam okazję używać jakiś czas temu (recenzja tutaj), podczas wyboru kolejnego kremu postawiłam na krem nawilżający do cery normalnej i mieszanej tej samej marki, czyli Nivea make up basis, w Polsce znany jako Nivea make up starter.

Nie zawiodłam się, krem sprawdza się u mnie idealnie. Ma żelową, lekką konsystencję, przez co bardzo szybko się wchłania, pozostawia skórę twarzy miękką, miło nawilżoną oraz lekko zmatowioną.

Nie podrażnił mnie ani nie zapchał. Dużym plusem jest  przyjemny zapach oraz to, że nie roluje się pod podkładem.



Krem umieszczony jest w dość ciężkim, szklanym słoiczku. Jest bardzo wydajny. Jego regularna cena w holenderskich drogeriach to około 9,99 euro, jednak ja kupuję go w sklepach Action za 3,49. W Polsce zapłacimy za niego około 20 zł.


Na pewno przy nim pozostanę, bardzo odpowiada mi jego działanie. Polecam :)

Lubicie kremy Nivea? Jakie inne drogeryjne kremy polecacie?



Zapraszam również do polubienia fanpage Beauty Courier na fb -  https://www.facebook.com/beautycourier/ :)

5 komentarzy :

  1. Nie miałam tego kremu, jakoś nie za często sięgam po kremy do twarzy Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego kremu niestety nie znam, ale miałam Nivea Care lekki krem odżywczy i byłam z niego zadowolona. Był świetny pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuję go, któregoś razu. Lubię Nivea. Buziak na miły weekend :*

    OdpowiedzUsuń
  4. o, muszę wypróbować, ponieważ w moim przypadku większość kremów na dzień, nakładanych pod podkład sprawia, że twarz się strasznie świeci, nawet po przypudrowaniu..

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zerknąć w moim Actionie czy są i chętnie poznam, bo właśnie mi się kremy pokończyły ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka