Obserwatorzy

Translate

Avon - małe zakupy

Dawno nie robiłam wpisu typu "haul". Okazją, aby powrócić do tego typu postów jest małe zamówienie z Avon. Nie kupiłam zbyt wiele, ale zapraszam do poczytania :)

zamówienie avon

Colortrend, Perfect and hide liquid concealer - kupiłam dwa odcienie: Light oraz very light. Pierwsze wrażenie jest pozytywne, ma fajną konsystencję i kryje cienie pod oczami. Mam nadzieję, że sprawdzą się fajnie. Cena za sztukę to około 10 zł.

Colortrend, Perfect and hide liquid concealer, korektor avon

Colortrend, Picture perfect face primer - baza pod makijaż. Kupiłam z myślą o cieplejszych dniach, kiedy mam problem z trwałością makijażu. Nie była droga, kosztowała niecałe 12 zł.

Colortrend, Picture perfect face primer, baza avon

Ideal flawless, cream to powder foundation - miałam ten produkt już kilka lat temu i dobrze się sprawdzał. Teraz ponoć formuła została "ulepszona", a wiemy jak takie "ulepszenia" czasem kończą się dla kosmetyków. Był w promocji za około 20 zł.

Ideal flawless, cream to powder foundation Avon


Anew Nutri Advance eye cream - kupiła go sobie moja mama, jednak ja również się do niego podłączę. Ma być to bogato nawilżający krem pod oczy, brzmi fajnie. Cena 20 zł.

Anew Nutri Advance, eye cream, krem pod oczy avon

Flat contour brush - nie mam jeszcze takiego typu pędzla, więc z ciekawości wpisałam go do zamówienia. Jest miękki i przyjemny, mam nadzieję, że dobrze sprawdzi się w konturowaniu. Kosztował około 20 zł.



Używałyście któregoś z tych produktów? Co polecacie z tej firmy? Ja jestem najbardziej ciekawa pędzla oraz korektorów. A może nie przepadacie za marką Avon?  Jeżeli tak, dlaczego? Chętnie poznam Wasze zdanie :)


Korzystając z okazji, chciałabym zaprosić do obserwowania mnie na instagramie, oraz do polubienia fanpage Beauty Courier na facebooku:) 



2 komentarze :

  1. Ostatnio dość namiętnie testuję ich produkty (zapraszam na mój blog!) i mam jeszcze sporo kolorówki do opisania. Z tej serii Color Trend mam fluid i puder, w sumie nic szczególnego, ale dają radę. Za to fluid Ideal Flawless w szklane buteleczce - marzenie, jest wręcz idealny i zakochałam się w nim :D teraz jeszcze testuję podkład w musie i jest trochę dziwny, ale zaczynam się przyzwyczajać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka