Obserwatorzy

Translate

Bobbi Brown "Perfekcyjny makijaż dla wszystkich..."



Książka Bobbi Brown "Perfekcyjny makijaż dla wszystkich..." skierowana jest zarówno do osób, które makijażem zajmują się zawodowo oraz do osób, które dopiero zaczynają przygodę z makijażem lub jest to dla nich hobby i chcą dowiedzieć się o tym temacie jak najwięcej. Ja należę do osób, które traktują makijaż na luzie, jednak zawsze jestem zainteresowana nowościami oraz trendami. Aby dowiedzieć się więcej o technikach makijażu sięgnęłam po pozycję autorstwa Bobbi Brown z przyjemnością i zaciekawieniem.

Co znajdziemy w książce?

Zacznę od ogólnego wrażenia wizualnego - książka ma 232 strony, wykonana jest z bardzo dobrej jakości papieru.Wewnątrz znajdziemy przejrzystą czcionkę oraz profesjonalnie wykonane fotografie. Okładka książki jest miękka. Całe wykonanie oceniam jako bardzo estetyczne.

"Perfekcyjny makijaż..." składa się z dwunastu rozdziałów, podzielonych na dwie części. Rozdziały od 1 do 8 to podstawy. Dowiemy się tutaj jakiego sprzętu powinnyśmy używać, jak prawidłowo o niego dbać oraz jak dobrać fluid, puder, róż czy korektor. Przydatne informacje znajdujące się w książce to również jak należy przygotować i pielęgnować naszą skórę, aby makijaż dodawał nam uroku. Autorka poleca również prawidłową dietę bogatą w witaminy oraz przyjmowanie dużej ilości płynów. Dowiemy się też jak wykonać podstawowy makijaż w dziesięciu krokach.


Rozdziały 9-12 skierowane są do osób zaawansowanych w makijażu oraz dla osób działających zawodowo w tej dziedzinie. Dowiemy się jak najbardziej profesjonalnie wykonać makijaże okazjonalne. Poznamy historie makijażu oraz ciekawostki i fakty z życia sławnych wizażystów. Bobbi Brown daje też wskazówki jak zbudować portfolio, jak doskonalić swoje umiejętności oraz jak przekształcić pasję w dochodowy biznes.



Polecam książkę "Perfekcyjny makijaż dla wszystkich...". Jest to bardzo interesująca pozycja dla osób, które pasjonują się szeroko pojętą tematyką makijażu. Osoby początkujące na pewno dowiedzą się bardzo dużo, a osoby zaawansowane otwarte na naukę i ciekawostki na pewno utrwalą swoją wiedzę. Nie bez powodu książka Bobbi Brown nazywana jest za granicą "biblią makijażu".




Książkę kupiłam w sklepie online Wydawnictwo Galaktyka za około 65 zł.
Tutaj znajdziecie ją już od 41 zł.

Lubicie takie poradniki? Czy nie przepadacie za tego typu literaturą? 




6 komentarzy :

  1. Przeglądałam ją i bardzo bardzo ciekawa. Makijaże Bobbi wpisują się w mój gust idealne, są bardzo naturalne i świeże;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam poradniki wszelkiego typu, a że jestem laikiem makijażowym to tego typu książki witam z otwartymi ramionami, książkę Red Lipstick Monster pochłonęłam w jeden dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowałaś mnie tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już o niej kilka razy ale nigdy nie miałam okazji jej przejrzeć więc chyba w końcu zakupię w ciemno ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę ją kupić :) dopiero zaczynam przygodę z makijażem i chyba mi się przyda :) bardzo ładny wygląd bloga!
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oo nigdy jej nie wiedziałam :D taką też bym poczytała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka