Obserwatorzy

Translate

Essence - quick & easy sponge nail caring oil

Dzisiaj bardzo krótka recenzja - chciałabym przedstawić kosmetyk, który sprawdza się u mnie super i który podbił moje serce za sprawą prostoty użycia. Mowa tutaj o Essence quick and easy sponge nail caring oil, który od razu przyciągnął moją uwagę ze względu na ciekawą formę - w środku znajdziemy gąbeczkę nasączoną olejkami - migdałowym oraz arganowym, do której wystarczy włożyć palec po czym możemy szybko cieszyć się nawilżonymi skórkami oraz ładnie wyglądającymi paznokciami.

Efekty zauważyłam już po pierwszym użyciu. Moje paznokcie i skórki nigdy nie były zaniedbane, jednak po użyciu olejku Essence zyskały nowy wygląd. Skórki natychmiast były nawilżone, płytka paznokcia po kilku użyciach zyskała fajny blask oraz stała się twardsza.


Kolejne plusy to:
  • wydajność - nie wydaje mi się aby jakoś dużo go ubywało - gąbeczka jest obficie nasączona,
  • zapach - pachnie bardzo przyjemnie, lekko oraz kwiatowo,
  • konsystencja - olejek nie klei się, nie brudzi oraz bardzo szybko się wchłania.
  • niska cena - kosztuje niecałe 2,99 euro



Na pewno pozostanę na długo przy tym produkcie, efekty nie są tylko jednorazowe - po kilkunastu użyciach widzę stałą poprawę stanu skórek oraz paznokci.

Polecam również zmywacz z tej serii.

Jak pielęgnujecie swoje paznokcie? Co fajnego polecacie?

4 komentarze :

  1. Lubię takie kosmetyki, zawsze to coś oryginalnego, rozejrzę się czy w Anglii go dostanę gdzieś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszy rzut oka myślałam że to zmywacz a tu takie zaskoczenie ;) ale świetne rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę sobie takie cudo sprawić. Moje paznokcie są w strasznym stanie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka