Obserwatorzy

Translate

Test odżywek do włosów za 1 euro - Wibra, Action, Lidl, Kruidvat, Skin Treats

W Holandii na półkach sklepowych oraz drogeryjnych można znaleźć wiele odżywek do włosów w cenie około 2-3 euro, często przecenione o połowę. Wiele moich znajomych chwali sobie takie tanie odżywki, więc postanowiłam przetestować kilka z nich - głównie z ciekawości jak się sprawdzają oraz miałam nadzieję, że znajdę coś fajnego za niewielkie pieniądze. Dziś zapraszam na test odżywek do włosów ze sklepów Wibra, Action, Lidl oraz Kruidvat. Wszystkie udało mi się kupić na promocjach za 1 euro. Nie będę się wypowiadać na temat składów, ponieważ nie czuję się ekspertem w tej dziedzinie - skupię się na tym, jak odżywki działały na moje włosy.

Zapraszam do poczytania :)


Kruidvat, Moroccan Argan Oil, Cremespoeling - cena 1,59 euro, ja kupiłam ją w promocji za 0,99. Jest to największa pojemnościowo odżywka w dzisiejszym teście (500 ml). Z początku nie za dobrze się u mnie sprawdzała i rzuciłam ją w kąt. Gdy odrobinę rozjaśniłam włosy, odżywka zaczęła sprawdzać się znacznie lepiej - fajnie nawilżała, włosy były sypkie i zdrowo wyglądające. Minusem jest jej wydajność ponieważ aby uzyskać zadowalające mnie efekty muszę nałożyć jej sporo.
Nie wiem, czy po raz kolejny zdecyduje się na jej kupno, ale na pewno przyjrzę się innym wariantom - bardzo zaciekawił mnie kokosowy. Myślę, że warto poczekać na promocję i wypróbować. Moja ocena to 4/5.
Do nabycia stacjonarnie oraz online w drogeriach Kruidvat.



Action, De Jong, Blue Berry Daily use conditioner - cena 0,99 euro, niestety poza ładnym zapachem nie zauważyłam żadnych plusów. Muszę nałożyć jej naprawdę dużo, a i tak nie ma żadnych efektów. Włosy po jej użyciu strasznie się plączą, puszą, są smutne i bez życia. Niestety nie polecam. Moja ocena to 1/5.
Dostępność stacjonarnie w sklepach Action.




Wibra, Argan Oil Haarmasker - według producenta jest to maska do włosów, jednak według mnie jest to zwyczajna odżywka o miernym działaniu - takim samym jak w przypadku poprzedniej odżywki. Dodatkowo po jej spłukaniu moje włosy wyglądały jak wysmarowane smalcem. Aby nie pogrążać jej jeszcze bardziej - przejdę do oceny 1/5. Kosztuje 0,99 i można ją kupić w sklepach Wibra.



Skin Treats, Rapunzel conditioner, Pull my soft hair baby - Produkty tej firmy pojawiają się od czasu do czasu w drogeriach Kruidvat w cenie 0,99 (jej regularna cena to rzekomo 2,49 jednak nigdy nie widziałam aby tyle kosztowała). Propozycja Skin Treats przyciąga uwagę fajną grafiką, działa jednak średnio. Nadaje włosom fajny połysk, jednak trochę je plącze i mam niemały problem z rozczesaniem ich po jej użyciu. Moja ocena to 2/5. Można je czasem dorwać w Kruidvacie, w moim stoją zawsze na półkach z "ostatnimi sztukami".



Lidl, Cien, Repair&Care Provitamin Conditioner - Na koniec najlepsza z tego towarzystwa odżywka według mnie. Włosy wyglądają po jej użyciu fajnie, zdrowo, są dociążone. Jest wydajna, wystarczy mała ilość na pokrycie całych włosów.  Pachnie lekko i przyjemnie. Na pewno pozostanę przy jej stosowaniu i dokupię inne warianty. Regularna cena to 1,79 euro, ja kupiłam podczas promocji na artykuły kosmetyczne za 0,99. Warto śledzić, kiedy są takie promocje - Lidl w asortymencie ma również fajne, tanie żele pod prysznic oraz kolorówkę (nie wiem czy tak samo jest w Polsce). Moja ocena odżywki to 5/5.


Miałyście styczność z tymi odżywkami? Wolicie drogie i markowe odżywki, czy równie dobrze sprawdzają się u Was tańsze? 



5 komentarzy :

  1. Czyli dobrze, że nie sięgam po tanie odżywki:) Zawsze wydaje mi się, że to marnowanie przestrzeni w łazience bo ile razy kupiłam tani produkt do włosów to się nie sprawdził:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre są fajne, niestety w tym zestawieniu znalazło się kilka nienajlepszych :)

      Usuń
  2. Nie znam ich ale najbardziej podoba mi się ostatnia ponieważ dociąża, a moje włosy właśnie tego wymagają :) muszę zobaczyć w lidlu czy jest dostępna

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż jak widać nie raz można trafić na perełkę za grosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te Kruidvatowe odżywki bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka