Obserwatorzy

Translate

Max&More Lipstick - Vamp Red, Fuchsia


W poprzedniej zakupowej notce mogłyście zobaczyć szminki Max&More ze sklepu Action. Po kilku tygodniach używania nadszedł czas aby powiedzieć o nich kilka słów.


Szminki sprzedawane są w dwupaku za 1,09 euro. Często natrafić można na promocje, kiedy możemy je upolować za 0,89 euro. Ja zdecydowałam się na kolory Vamp Red oraz Fuchsia.


Vamp red jest odcieniem brązowo-czerwonym. Ma fajny połysk, jednak po pewnym czasie matowieje. Trwałość oceniam na 6/10, schodzi z ust równo oraz dodatkowo nawilża.


Fuchsia w mojej ocenie nie jest kolorem fuksjowym jaki znam, a bardziej czymś wpadającym w śliwkę. Odcień ten bardzo przypadł mi do gustu i często decyduję się dodać go do mojego makijażu. Trwałość, jak u Vamp Red, to 6/10.




Szminki zawierają wosk pszczeli, aloes oraz witaminę E.


Na pewno kupię inne odcienie, również wam polecam aby je wypróbować. Koszt jest niewielki, a pomadki spisują się naprawdę fajnie.
Wiem, że nie są dostępne w Polsce, ale wiele osób w tym roku odwiedzi Holandię czy to w sprawach pracy czy po prostu na wakacje - polecam wtedy rozejrzeć się za sklepami Action, gdzie możemy je kupić.


Jaki kolor pomadki jest waszym ulubionym?
Znacie markę Max&More?

4 komentarze :

  1. ten kolor fuchsia to zdecydowanie mój ulubiony :)

    obserwuję!
    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale może ją kiedyś sprawdzę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne szmineczki, na pewno sprawdzą się z moim różem od Butterfly w podobnym odcieniu. Na wiosenne wieczory w sam raz .

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak ta marka ma fajne kosmetyki za kilkadziesiąt centów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka