Obserwatorzy

Translate

Zakupy Avon, Action, Kruidvat + Goodiebag Bodhi Cosmetics

W ostatnim czasie udało mi się uzupełnić braki w mojej kosmetyczce oraz dokupić kilka nowych rzeczy. Trafiła mi się nawet nagroda. Zapraszam do poczytania :)



W drogerii Kruidvat, korzystając z promocji na kosmetyki Catrice 2 produkty za 6 euro, kupiłam podkłady Even Skin Tone oraz Velvet Finish. Dwa tygodnie później dzięki promocji 1+1 gratis kupiłam dwa odcienie kultowego już Liquid Camouflage.



W Avonie tym razem nie zamówiłam zbyt wiele. Zainteresowały mnie jedynie tusz do rzęs Boost It!, moja ulubiona kredka Colorstay oraz produkty do włosów  z linii Advanced Techniques Supreme Oils : Intensywna kuracja dodająca blasku oraz Duo Treatment Spray.





Action przyciągnał moją uwagę paletką do konturowania Max&More, zapowiada się naprawdę fajnie i kosztowała niewiele, bo około 2 euro. Postanowiłam również wypróbować szminki tej samej firmy. W Actionie również pojawiły się kremy Essence w cenie poniżej 1 euro, ja zdecydowałam się na wariant matujący. Do koszyka wpadły mi również płatki odświeżające Clearasil - 1,69 euro.




Miłą niespodzianką okazała się nagroda - Goodiebag od Bodhi Cosmetics. Konkurs, z tego co pamiętam, polegał na wypełnieniu ankiety oraz zaproszeniu znajomych. Oto, co znajdowało się w środku:
  • 5 próbek - dwa balsamy, peeling, mydło Seaweed oraz Goat Milk.
  • pełnowymiarowe mydło Goat Milk
  • olejek do włosów
  • mydło w płynie Grapefruit-Mint
  • płyn do kąpieli Green Tea
  • sól do kąpieli Orange-Ginger.
Dołączony był również kod rabatowy do sklepu internetowego Bodhi, ważny do 20 marca 2016. Jeżeli któraś z was mieszka w Holandii i jest zainteresowana, oto on:


Wcześniej nie znałam tej marki, więc kosmetyki zostaną chętnie przetestowane :)

A wy jakie kosmetyki kupiłyście w ostatnim czasie?

3 komentarze :

  1. Ale fajne nowości :) Ja dzisiaj buszowałam po sklepach, ale w zasadzie nie kupiłam nic ciekawego, bo w Action jakoś pusto na półkach, a w innych sklepach ceny mnie odstraszały :P
    Udanych testów :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nagroda! Szkoda, że nie wiedziałam o promocji 1+1 bo sama chętnie uzupełniłabym zapasy tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka