Obserwatorzy

Translate

Garnier - Moisture Match/Hydra Adapt - dynamizujący żel-krem do cery zmęczonej i pozbawionej blasku


Ostatnio bardzo polubiłam kremy do twarzy w formie żelu. Podczas leniwych zakupów, kiedy nie szukałam niczego szczególnego natrafiłam na żel Garnier Moisture Match - linia ta w Polsce nazywa się Hydra Adapt. Przypomniałam sobie, że kiedyś używałam kremu z tej serii dla cery mieszanej, który sprawdzał się rewelacyjnie, więc i tym razem postanowiłam zaryzykować :)


Krem umieszczony jest w wygodnej i higienicznej 50ml tubce. Jest na bazie wody, zawiera alkohol. Pachnie lekko cytrusowo, a dzięki żelowej konsystencji bardzo szybko się wchłania.

Jestem pozytywnie zaskoczona efektem jaki uzyskuję po nałożeniu Moisture Match. Skóra twarzy jest przyjemnie nawilżona (czuję ten efekt przez cały dzień), wygląda świeżo i ma tak zwany "glow". Nie zauważyłam zapchanych porów, krem w żaden sposób mnie nie uczulił.



W Holandii w tej chwili krem dostepny jest w sklepach Action w cenie 1,99 euro oraz w drogeriach Kruidvat za 6,99 euro.

W Polsce dostępny jest w drogeriach Rossman oraz online, tutaj znalazłam ciekawe oferty od 11 do 16 zł.

Osobiście nie zgadzam się z negatywnymi opiniami na wizaż.pl - mi krem bardzo przypadł do gustu. Przy okazji wypróbuję także pozostałe kremy z linii Moisture Match - zainteresowała mnie wersja Ochronny Eliksir.


Próbowałyście kosmetyków z serii Moisture Match/Hydra Adapt?

2 komentarze :

  1. Świetny post widać że włożyłaś w niego dużo pracy <3
    Śliczny wygląd bloga :* Takich blogów, jak Twój powinno być więcej
    Czekam na kolejny wpis <3 Pozdrawiam cieplutko


    Zapraszam na konkurs do wygrania Kylie Jenner Lip Kit
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od pierwszego użycia wiedziałam, że to zakup jednorazowy i to wrażenie nie zmieniło się z upływem czasu. ;(
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka