Obserwatorzy

Translate

Ziaja Ulga - Płyn micelarny



Płyn micelarny Ziaja Ulga kupiłam już jakiś czas temu, przez co długo czekał na swoją kolej. Wcześniej używałam kilku innych wariantów płynów micelarnych tej firmy, między innymi Różany, Oliwkowy oraz Sopot, jednak żaden z nich nie sprawdził się tak fajnie jak ten z linii do skóry wrażliwej Ulga.



Według mnie, płyn Ulga jest bezzapachowy co jest wielkim plusem. Nie czuję żadnego szczypania, nie podrażnia oczu - możemy śmiało zmywać nim eyeliner, cienie do powiek czy tusz, które schodzą niesamowicie łatwo. Płyn nie pozostawia żadnego filmu, a raczej lekko nawilża. Skóra twarzy po oczyszczaniu jest miękka i przyjemnie napięta.

Produkt umieszczony jest w charakterystycznej dla firmy 200ml buteleczce. Jest wydajny oraz tani, ponieważ kosztuje w granicach 10 zł (tutaj dostępny za 7,50).


Z linii Ulga warty uwagi jest również peeling enzymatyczny o którym wspominałam w grudniu 2015:

Bardzo polecam osobom, którym zależy na dobrym oczyszczeniu bez uczucia pieczenia i łzawiących oczu. Ja napewno kupię ponownie.





2 komentarze :

  1. miałam kiedyś ten proodukt, ale jakoś średnio sięu mnie sprawdzałi się nie polubiliśmyy :) z całego serca polecam Ci płyn micelarny z Garniera :))
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie :) jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyny micelarne wyjątkowo mnie zawiodły. Niestety nie są dla mnie wystarczająco skuteczne, ale za to mają wiele innych świetnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka