Obserwatorzy

Translate

Freeman - Feeling Beautiful - Honeydew & Chamomile Sleeping Mask


Dzisiaj kilka słów o produkcie, który chciałam wypróbować od dłuższego czasu. Lubię maski Freeman, więc zainteresowała mnie w drogerii nowość na ich półce, i (jak zawsze) korzystając z promocji 1+1 gratis, trafiła do mnie wraz z maseczką z węglem i czarnym cukrem. Freeman Honeydew & Chamomile Sleeping Mask jest maseczką do twarzy, którą pozostawiamy na całą noc. Rano, według obietnic producenta, mamy obudzić się z głęboko nawilżoną i wypoczętą cerą.

Konsystencja maseczki przypomina lekki krem. Spodziewałam się cięższej formuły, jednak zaskoczyło mnie to na plus. Produkt szybko się wchłania, dzięki czemu nie musimy obawiać się, że ubrudzimy poduszkę. Wielkim plusem kosmetyku jest również cudowny zapach słodkiego melona.



Jak jest z tym nawilżeniem, które obiecał producent? Rzeczywiście czuć, że maseczka działała w tym kierunku. Skóra twarzy jest fajnie promienna, elastyczna, uspokojona i nawilżona. Mam cerę tłustą i u mnie działa ok, jednak mam wątpliwości, czy poziom tego nawilżenia będzie satysfakcjonujący dla osób z bardzo suchą cerą.

Skład - kliknij, aby powiększyć 

Jest to fajny i wydajny (175ml) produkt. Kosztuje 3,99€. Sprawdza się nieźle, jednak taki sam efekt otrzymuję stosując mój ulubiony olejek Palmers, teraz używam ich naprzemiennie. Jeżeli uda mi się dorwać maseczkę w jakiejś korzystnej cenie lub promocji, na pewno kupię ponownie. Polecam miłośniczkom melonowych zapachów :)

5 komentarzy :

  1. Hmmm... usiłuję sobie przypomnieć, ale jestem niemalże pewna, że nigdy nie słyszałam nawet nazwy tej firmy :) Totalna nowość dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, ale produkt wydaje sie ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba u mnie raczej nie zdziała zbyt wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie dziwnie to zabrzmi, ale opakowanie jakoś nie przekonałoby mnie do kupna :P Jakieś takie nie fajne dla mnie jest ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka