Obserwatorzy

Translate

Kruidvat - Maseczki do twarzy - Energizing Boost / Intense Hydrating / Smooth Calming / Supreme Revitalizing


Bardzo lubię maseczki, szczególnie takie na jeden raz. Są wygodne w użyciu i oszczedzają miejsce na półkach. W holenderskiej drogerii Kruidvat możemy znaleźć kilka różnych wariantów maseczek ich marki własnej, które dziś chciałabym wam przedstawić.


Kruidvat Energizing Boost Tissuemasker / Avocado, cupuaçubutter

Maseczka Energizing Boost jest to płat nasączony dobrociami takimi jak aloes, olej z awokado czy masło cupuaçu. Maska przeznaczona jest do skóry zmęczonej, aby szybko dodać jej wigoru. Bardzo lubię taką formę maseczki, wystarczy nałożyć płat na twarz i relaksować się przez 10 minut. Rzeczywiście, skóra twarzy po użyciu maseczki jest napięta, odświeżona, nawilżona i przyjemnie wyglądająca. Dodatkowym plusem jest cena - 0,89 euro. Zawsze mam kilka w szufladzie i używam, gdy zależy mi na szybkim, fajnym efekcie.


Kruidvat Intense Hydrating Gezichtsmasker / Minerals, almond oil

Opakowanie 2x8 ml, wystacza mi na dwa użycia. Zawiera olejek z migdałów. Działa tak, jak obiecuje czyli intensywnie nawilża. Skóra jest miło odświeżona i zyskuje fajny koloryt. Gdy mam problem z przesuszoną skórą na brodzie czy policzkach lubię użyć tej maseczki i problem znika. Nie używam jej zbyt często, ponieważ lekko mnie szczypie w twarz.



Kruidvat Smooth Calming Gezichtsmasker / Macadamia oil, vitamine E

Jest to mój pierwszy wybór w zimie. Świetnie koi podrażnienia, również nawilża. Zauważyłam również, że skóra jest przyjemnie wygładzona. Podobnie jak maska Energizing Boost kosztuje 0,89 euro i również zawsze mam kilka saszetek w zapasie. Pojemność 2x8 ml.


Kruidvat Supreme Revitalizing Gezichtsmasker / Tropical almond, Q10

Ma chronić naszą skórę przed przedwczesnym starzeniem. ujędrniająca i rewitalizująca, używam jej też na dekolt. Bardzo ją lubię za to jak napina skórę. Podobnie jak inne maseczki umieszczona jest w wygodnym opakowaniu 2x8ml.

Jeżeli będziecie miały okazję odwiedzić drogerie Kruidvat serdecznie polecam zaopatrzyć się we wszystkie z tych maseczek. Są szybko działające, nie podrażniają oraz są bardzo tanie - każda z nich kosztuje 0,89 euro.
Zapraszam do polubienia fanpage Beauty Courier :)



7 komentarzy :

  1. Nie korzystałam nigdy z tych maseczek :) Dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam dzisiaj w Kruidvatie, ale post przeczytałam dopiero teraz. Przyjrzę im się następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam maseczki! Szkoda, że nie będę miała raczej możliwości wypróbować tych holenderskich, haha.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię takie maseczki na raz:)

    Zapraszam do mnie
    http://passionapartoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladają zachęcająco i apetycznie - mimo, ze nie przepadam za saszetkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety w Polsce raczej nie będę miała okazji ich przetestować :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Używalam ich mieszkajac w Holandii - najlepsze maseczki ever (w stosunku jakosć:cena) ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz - w ramach rewanżu chętnie odwiedzę Twojego bloga:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka